Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.9

HOTELSKI MENADŽMENT KAO POSLOVNA FUNKCIJA

Nadia Pavia orcid id orcid.org/0000-0002-1084-1394 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.430 Kb

str. 127-132

preuzimanja: 3.577

citiraj


Sažetak

Hotelska ponuda, složen je tržišni proizvod, koji u sebi krije puno napora i rada zaposlenih u hotelijerstvu. Tu menedžment ima veliku ulogu. Menedžer mora naći način
da motivira zaposlene, donose odluke, rješava probleme, fleksibilno rukovodi i poveća ukupnu efikasnost, efektivnost i proizvodnost. Adekvatno organiziranom funkcijom menadžmenta osigurat će se jedinstvo akcija u izvršenju ciljeva i zadataka hotela, odnosno hotelskih poduzeća.

Ključne riječi

hotelski menadžment; funkcija; sustav menadžmenta

Hrčak ID:

181427

URI

https://hrcak.srce.hr/181427

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.370 *