APA 6th Edition Miškulin Čubrić, D. (2003). PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE. Tourism and hospitality management, 9 (1), 83-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181599
MLA 8th Edition Miškulin Čubrić, Dolores. "PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 83-92. https://hrcak.srce.hr/181599. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition Miškulin Čubrić, Dolores. "PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 83-92. https://hrcak.srce.hr/181599
Harvard Miškulin Čubrić, D. (2003). 'PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 83-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181599 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver Miškulin Čubrić D. PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 26.02.2021.];9(1):83-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181599
IEEE D. Miškulin Čubrić, "PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 83-92, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181599. [Citirano: 26.02.2021.]
Sažetak Cilj je rada da ukaže na neke suvremene znanstveno utemeljene spoznaje u okviru poučavanja jezika struke i na nužnost primjene suvremenih principa koji se kasnije ilustriraju kroz prikaz dvaju udžbenika talijanskog jezika hotelijersko-turističke struke.
Navode se neke relevantne postavke poučavanja jezika struke, te pojašnjava nova uloga sudionika nastavnog procesa i tzv. Ugovor o učenju. Zatim se spominje nastavnikova obveza podizanja svijesti o kulturnim razlikama u sklopu procesa usvajanja jezika, da bi se potom prešlo na razradu primjene znanstveno utemeljenih spoznaja i didaktičkih principa koji tvore temelj dvaju udžbenika talijanskog jezika hotelijersko-turističke struke.