hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRIMJENA MULTIVARIJATNE STATISTIČKE ANALIZE U MJERENJU KVALITETE USLUGA VISOKOG OBRAZOVANJA

Suzana Marković ; f

Puni tekst: engleski, pdf (5 MB) str. 93-112 preuzimanja: 383* citiraj
APA 6th Edition
Marković, S. (2003). AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION. Tourism and hospitality management, 9 (1), 93-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181600
MLA 8th Edition
Marković, Suzana. "AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 93-112. https://hrcak.srce.hr/181600. Citirano 07.03.2021.
Chicago 17th Edition
Marković, Suzana. "AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 93-112. https://hrcak.srce.hr/181600
Harvard
Marković, S. (2003). 'AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 93-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181600 (Datum pristupa: 07.03.2021.)
Vancouver
Marković S. AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 07.03.2021.];9(1):93-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181600
IEEE
S. Marković, "AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS TO SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 93-112, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181600. [Citirano: 07.03.2021.]

Sažetak
Koncept kvalitete usluga, te razvoj metoda i tehnika za mjerenja kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta u visokom obrazovanju, postaje glavna tema istraživanja posljednjih godina. U istraživanju se ispitivala očekivana i stvarna kvaliteta usluga u visokom obrazovanju za turistički i hotelski menadžment, primjenom SERVQUAL instrumenta. Podaci su se prikupljali upitnikom koji se sastojao iz dva dijela: prvi dio, odnosi se na ispitivanje očekivanja studenata od institucija visokog obrazovanja općenito, dok se drugim dijelom ispitivala kvaliteta usluga na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment Opatija. Cilj istraživanja je multivarijatna statistička analiza SERVQUAL ljestvice, prilagođene za visoko obrazovanje. Posljednji dio rada sadrži smjernice za buduća istraživanja kvalitete usluga u visokom obrazovanju.

Ključne riječi
kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; multivarijatna statistička analiza; visoko obrazovanje; case study

Hrčak ID: 181600

URI
https://hrcak.srce.hr/181600

[engleski] [njemački]

Posjeta: 581 *