hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA

Hrvoje Pende

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 137-151 preuzimanja: 742* citiraj
APA 6th Edition
Pende, H. (2003). KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA. Tourism and hospitality management, 9 (1), 137-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181603
MLA 8th Edition
Pende, Hrvoje. "KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 137-151. https://hrcak.srce.hr/181603. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Pende, Hrvoje. "KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 137-151. https://hrcak.srce.hr/181603
Harvard
Pende, H. (2003). 'KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 137-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181603 (Datum pristupa: 02.03.2021.)
Vancouver
Pende H. KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 02.03.2021.];9(1):137-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181603
IEEE
H. Pende, "KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 137-151, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181603. [Citirano: 02.03.2021.]

Sažetak
Korporacijska kultura, identitet i imidž međusobno su u visokoj korelaciji. Kulturnu paradigmu, kao prešutno dogovoreni način ponašanja i rada u korporaciji, određuje stil menadžera i njegova sposobnost komuniciranja željenog identiteta/imidža korporacije prema radnicima i široj javnosti. Jake i pozitivne kulture stvaraju povoljne identitete i imidže, dok negativne kulture, neminovno vode do loših identiteta (osobnih i organizacijskih) i nepovoljnih imidža. Moderna društva od korporacija očekuju sve više standarde poslovanja. Da bi ispunila očekivanja svojih kupaca uspješna organizacija mora stvoriti povoljan identitet/imidž. To može postići isključivo prepoznatljivim načinom rada; internom kulturom koja se bazira na poslovnoj i općoj etici - društvenoj
odgovornosti koja podrazumijeva identitet i imidž stvoren na istini i otvorenosti prema vanjskoj javnosti.

Ključne riječi
korporacijska kultura; korporacijski identitet; korporacijski imidž; stil menadžmenta

Hrčak ID: 181603

URI
https://hrcak.srce.hr/181603

[engleski]

Posjeta: 1.098 *