hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Romina Alkier Radnić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0898-2032 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Daniela Gračan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 153-165 preuzimanja: 311* citiraj
APA 6th Edition
Alkier Radnić, R. i Gračan, D. (2003). ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Tourism and hospitality management, 9 (1), 153-165. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181604
MLA 8th Edition
Alkier Radnić, Romina i Daniela Gračan. "ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 153-165. https://hrcak.srce.hr/181604. Citirano 07.03.2021.
Chicago 17th Edition
Alkier Radnić, Romina i Daniela Gračan. "ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 153-165. https://hrcak.srce.hr/181604
Harvard
Alkier Radnić, R., i Gračan, D. (2003). 'ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 153-165. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181604 (Datum pristupa: 07.03.2021.)
Vancouver
Alkier Radnić R, Gračan D. ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 07.03.2021.];9(1):153-165. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181604
IEEE
R. Alkier Radnić i D. Gračan, "ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 153-165, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181604. [Citirano: 07.03.2021.]

Sažetak
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i
kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste.
Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.

Ključne riječi
destinacijsko promišljanje turizma; kvalitetan turistički proizvod; repozicioniranje Opatijske rivijere; strategijsko marketinško planiranje

Hrčak ID: 181604

URI
https://hrcak.srce.hr/181604

[engleski] [njemački]

Posjeta: 504 *