APA 6th Edition Brajdić, I. (2000). UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE. Tourism and hospitality management, 6 (1-2), 21-34. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181703
MLA 8th Edition Brajdić, Igor. "UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE." Tourism and hospitality management, vol. 6, br. 1-2, 2000, str. 21-34. https://hrcak.srce.hr/181703. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Brajdić, Igor. "UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE." Tourism and hospitality management 6, br. 1-2 (2000): 21-34. https://hrcak.srce.hr/181703
Harvard Brajdić, I. (2000). 'UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE', Tourism and hospitality management, 6(1-2), str. 21-34. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181703 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Brajdić I. UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2000 [pristupljeno 25.02.2021.];6(1-2):21-34. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181703
IEEE I. Brajdić, "UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE", Tourism and hospitality management, vol.6, br. 1-2, str. 21-34, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181703. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak Struktura zaposlenih menadžera u hotelijerstvu varira po razini i vrsti stupnja obrazovanja, odnosno stupnju obrazovanja koju posjeduju. Pitanje je utječe li vrsta stupnja obrazovanja na značajke poslovnog odlučivanja unutar jedne razine odlučivanja. Od mnogobrojnih značajki poslovnog odlučivanja težište istraživanja je na značajkama koje hitnije utječu na njegovu kvalitetu: načini rukovođenja, utjecaj pojedinih čimbenika odlučivanja, neke vrste odluka koje se donose, odnos prema informatizaciji poduzeća, primjena znanstvenih metoda i tehnika odlučivanja.
U analizi se polazi od podataka dobivenih empirijskim istraživanjem zaposlenog hotelskog menadžmenta u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji te manjim dijelom u kontinentalnom dijelu Hrvatske tijekom 1998. i 2000. godine. Uz razinu signifikantnosti od 5% statističkim metodama ispitano je postoji li veza unutar jedne razine između stupnja obrazovanja i onih značajki odlučivanja koje su od hitnijeg značaja za njegovu kvalitetu. Ustanovljeno je da stupanj obrazovanja ne utječe na ispitane značajke odlučivanja, već da postoje značajnija odstupanja između pojedinih značajki odlučivanja i razina na kojima se odlučuje.