APA 6th Edition Peršić, M. (2000). QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION. Tourism and hospitality management, 6 (1-2), 73-84. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181707
MLA 8th Edition Peršić, Milena. "QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION." Tourism and hospitality management, vol. 6, br. 1-2, 2000, str. 73-84. https://hrcak.srce.hr/181707. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition Peršić, Milena. "QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION." Tourism and hospitality management 6, br. 1-2 (2000): 73-84. https://hrcak.srce.hr/181707
Harvard Peršić, M. (2000). 'QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION', Tourism and hospitality management, 6(1-2), str. 73-84. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181707 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver Peršić M. QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION. Tourism and hospitality management [Internet]. 2000 [pristupljeno 06.03.2021.];6(1-2):73-84. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181707
IEEE M. Peršić, "QUALITY OF UNIVERSITY’S TOURISM EDUCATION", Tourism and hospitality management, vol.6, br. 1-2, str. 73-84, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181707. [Citirano: 06.03.2021.]
Sažetak Pojam globalizacije postao je dio svakodnevnog poslovnog jezika i jezika kako u političkim krugovima tako i u obrazovanju. Hrvatski turizam je dio globalne privrede. Za malu zemlju kao što je Hrvatska veoma je važno da prepozna svoju okolinu i da odredi svoje ciljeve i prioritete. Potrebno je posvetiti posebnu pozornost obrazovnom sistemu imajući u vidu razvoj strategije hrvatskog turizma pomoću sistema rekonstrukcije hrvatske privrede i redefmiranja turističkih proizvoda. Potrebno je obrazovati i trenirati turističke stručnjake pomoću potpunog obrazovnog programa, obrazovati i trenirati na radnom mjestu i nastaviti s obrazovanjem. Dobar obrazovni susutav treba se temeljiti na znanstvenom istraživanju. Razvoj obrazovanja treba biti orijetiran na cilj istraživanja.
Obrazovni programi trebaju biti kreirani paralelno s potrebama korisnika. U okviru obrazovanja globalno planiranje i razvoj nastavnog plana posebno ovisi o vanjskim odnosima i mobilnosti studenata (ECTS sistem).