APA 6th Edition Horvat, B. (2000). PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD. Tourism and hospitality management, 6 (1-2), 159-168. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181713
MLA 8th Edition Horvat, Božena. "PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD." Tourism and hospitality management, vol. 6, br. 1-2, 2000, str. 159-168. https://hrcak.srce.hr/181713. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Horvat, Božena. "PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD." Tourism and hospitality management 6, br. 1-2 (2000): 159-168. https://hrcak.srce.hr/181713
Harvard Horvat, B. (2000). 'PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD', Tourism and hospitality management, 6(1-2), str. 159-168. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181713 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Horvat B. PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD. Tourism and hospitality management [Internet]. 2000 [pristupljeno 25.02.2021.];6(1-2):159-168. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181713
IEEE B. Horvat, "PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD", Tourism and hospitality management, vol.6, br. 1-2, str. 159-168, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181713. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak Članak odgovara na pitanje zašto su i kakve promjene nastale u turističkim motivacijama u posljednja dva desetljeća u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Promjene u hrvatskom turizmu u tom smislu dijelom su posljedica rata u Hrvatskoj.
Posebno se naglašavaju kulturni aspekti turističkog razvoja. U tom kontekstu članak nudi sažeti prikaz suvremenih teorijskih stajališta o promjenama koje su nastale u turističkoj motivaciji, o postmodernizmu i virtualnoj zbilji kao snažnim agensima u turističkim putovanjima te o ulozi i značenju kulture u općim društvenim promjenama koje su nastupile u svijetu u posljednjih dvadesetak godina. Te su promjene rezultirale korjenitim promjenama u općim trendovima turističkih motivacija, a s njima i u pravcima kretanja turista.