hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE

Nikola Knego ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Halid Konjhodžić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 169-182 preuzimanja: 230* citiraj
APA 6th Edition
Knego, N. i Konjhodžić, H. (2000). TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE. Tourism and hospitality management, 6 (1-2), 169-182. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181714
MLA 8th Edition
Knego, Nikola i Halid Konjhodžić. "TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE." Tourism and hospitality management, vol. 6, br. 1-2, 2000, str. 169-182. https://hrcak.srce.hr/181714. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Knego, Nikola i Halid Konjhodžić. "TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE." Tourism and hospitality management 6, br. 1-2 (2000): 169-182. https://hrcak.srce.hr/181714
Harvard
Knego, N., i Konjhodžić, H. (2000). 'TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE', Tourism and hospitality management, 6(1-2), str. 169-182. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181714 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Knego N, Konjhodžić H. TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2000 [pristupljeno 25.02.2021.];6(1-2):169-182. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181714
IEEE
N. Knego i H. Konjhodžić, "TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE", Tourism and hospitality management, vol.6, br. 1-2, str. 169-182, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181714. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Rad istražuje mjesto i ulogu trgovine na malo kao jedne od gospodarskih djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju turističke ponude na receptivnim turističkim područjima. Odnos između trgovine i turizma nije jednosmjeran.
Možemo govoriti o međuovisnosti razvoja trgovine i turizma, ali i obrnuto turizma i trgovine. Naglasak u radu je na dostignutoj razini razvijenosti maloprodajne strukture u Republici Hrvatskoj i očekivanim promjenama koje bi se s razvojem ukupnog gospodarstva mogle očekivati. Prezentiraju se podaci stanja i promjena u maloprodajnim strukturama europskih zemalja od kojih neke predstavljaju značajne emitivne i (ili) receptivne turističke zemlje. Rad se bavi stupnjem zadovoljstva turista elementom turističke ponude kakva je mogućnost kupnje.

Ključne riječi
trgovina na malo; turizam; turistička ponuda; maloprodajna struktura

Hrčak ID: 181714

URI
https://hrcak.srce.hr/181714

[engleski]

Posjeta: 391 *