Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.13

TURISTIČKE USLUGE U RUMUNJSKOJ I NEKI ETIČKI ASPEKTI ZAŠTITE POTROŠAČA

Ada-Mirela Tomescu ; Economics Faculty, University of Oradea, Romania
Elena Botezat ; Economics Faculty, University of Oradea, Romania


Puni tekst: engleski pdf 1.602 Kb

str. 143-148

preuzimanja: 289

citiraj


Sažetak

Rad govori o zaštiti potrošača turističkih usluga i o nekim njihovim etičkim aspektima, a dio je opsežnije studije.
Osiguravanje zaštite potrošača počinje s fazom informiranja, nastavlja se transportom potrošača i situacijom koju on po svom dolasku nalazi na mjestu destinacije. Mnogobrojni su etički problemi, koji se mogu pojaviti na području turističkih usluga. Glavna područja, koja mogu stvarati etičke probleme su: problemi u svezi proizvoda, reklama, nova izvedba, cijena i distribucija.

Ključne riječi

turističke usluge; zaštita potrošača; obvezna pravila; etički problemi; etičko ponašanje

Hrčak ID:

181884

URI

https://hrcak.srce.hr/181884

Datum izdavanja:

30.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 948 *