hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Vršnjaci modeli

Anita Melfi Visoky
Beth Dickerman Poe

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 39-43 preuzimanja: 120* citiraj
APA 6th Edition
Melfi Visoky, A. i Dickerman Poe, B. (2001). Vršnjaci modeli. Dijete, vrtić, obitelj, 7 (25), 39-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181989
MLA 8th Edition
Melfi Visoky, Anita i Beth Dickerman Poe. "Vršnjaci modeli." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 7, br. 25, 2001, str. 39-43. https://hrcak.srce.hr/181989. Citirano 20.10.2020.
Chicago 17th Edition
Melfi Visoky, Anita i Beth Dickerman Poe. "Vršnjaci modeli." Dijete, vrtić, obitelj 7, br. 25 (2001): 39-43. https://hrcak.srce.hr/181989
Harvard
Melfi Visoky, A., i Dickerman Poe, B. (2001). 'Vršnjaci modeli', Dijete, vrtić, obitelj, 7(25), str. 39-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181989 (Datum pristupa: 20.10.2020.)
Vancouver
Melfi Visoky A, Dickerman Poe B. Vršnjaci modeli. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2001 [pristupljeno 20.10.2020.];7(25):39-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181989
IEEE
A. Melfi Visoky i B. Dickerman Poe, "Vršnjaci modeli", Dijete, vrtić, obitelj, vol.7, br. 25, str. 39-43, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181989. [Citirano: 20.10.2020.]

Sažetak
Mogu li tipični predškolci biti učinkoviti modeli ponašanja svojim vršnjacima s poteškoćama u razvoju?

Ključne riječi
Dijete; vrtić; obitelj; kodiranje ponašanja; poteškoće u razvoju

Hrčak ID: 181989

URI
https://hrcak.srce.hr/181989

Posjeta: 270 *