Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.16

KULTURNI TURIZAM KAO KONKURENTNI ČIMBENIK U MEDITERANSKOM TURIZMU - Komparativna studija japanskog i njemačkog izvornog tržišta za talijansku kulturnu baštinu

Harald Pechlaner ; Department of Management, University of Innsbruck, Austria
Barbara Jäger ; Department of Management, University of Innsbruck, Austria


Puni tekst: engleski pdf 3.617 Kb

str. 229-242

preuzimanja: 545

citiraj


Sažetak

Mediteran je osjetljivo područje za život, izloženo ozbiljnom problemu koji može biti izazvan i neznatnim utjecajem npr. vojnim konfliktima. Zbog toga je potrebno tražiti korisna dugoročna rješenja za turizam u zemljama tog područja. Zbog obilja kulturnog bogatstva kulturni turizam postaje još važniji. S druge strane, slabe točke razvoja proizvoda i marketinga bivaju očevidni unatoč velikoj potražnji. Ova empirijska studija utvrđuje potrebe ljudi, potencijalno
zainteresiranih da posjete Italiju s primjerom izvornih tržišta Japana i Njemačke, osobito u svezi kulturnog turizma sa specifičnim naglaskom dvoraca i otmjenih obiteljskih kuća. Nakon što smo utvrdili te potrebe biti će moguće pokazati potrebna djelovanja za razvoj proizvoda i marketinga na lokalnoj, područnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Ključne riječi

kilturni turizam; mediteranski turizam; dvorci i otmjene obiteljske kuće; izvorna i prijemljiva (receptivna) tržišta

Hrčak ID:

182000

URI

https://hrcak.srce.hr/182000

Datum izdavanja:

30.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.137 *