Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.18

STANJE I PROBLEMI USVAJANJA MARKETING KONCEPCIJE U UGOSTITELJSKIM PODUZEĆIMA ISTRE

Ariana Štoković ; Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Danijela Križman ; Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 4.201 Kb

str. 257-272

preuzimanja: 414

citiraj


Sažetak

Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing
koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu
proveli primamo istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije - najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri
ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.

Ključne riječi

ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska

Hrčak ID:

182005

URI

https://hrcak.srce.hr/182005

Datum izdavanja:

30.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.123 *