Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

https://doi.org/10.20867/thm.4.1.14

Ulaganja u hotele primorskih destinacija - limiti i poticaji

Antun Kobašić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.442 Kb

str. 163-171

preuzimanja: 412

citiraj


Sažetak

Hoteli u primorskim (odmorišnim) destinacijama djeluju u posebnim okolnostima po čemu se bitno razlikuju od ostalih. Te okolnosti su diktirane utjecajem raznih egzogenih i endogenih faktora kojima se moraju prilagođavati ulaganja i menadžment hotela. Uspješnost prilagođavanja ovisi o snazi utjecaja tih okolnosti, od kojih se ovdje posebno ističu: razvijenost okruženja, mikrolokacija, raspoloživost i cijena kapitala, kadrovska osnova, realne tržišne mogućnosti. Te okolnosti ujedno čine limite ulaganjima, a poticaji dolaze od poduzetničkih i društvenih očekivanja i inicijativa. Istaknuti su i neki primjeri iz novije prakse u Hrvatskoj.

Ključne riječi

raspoloživost kapitala; razvijenost okruženja; tržišne mogućnosti; limiti; mikrolokacija; isplativost

Hrčak ID:

182112

URI

https://hrcak.srce.hr/182112

Datum izdavanja:

30.7.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 883 *