Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.4.1.15

Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja

Marcel Meler ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Josipa Juija Strossmayera Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.994 Kb

str. 173-186

preuzimanja: 739

citiraj


Sažetak

Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim, ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tomu se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njihovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske.

Ključne riječi

hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod

Hrčak ID:

182116

URI

https://hrcak.srce.hr/182116

Datum izdavanja:

30.7.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.362 *