hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Dinamičnost naknadne dječje dvojezičnosti

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 25-38 preuzimanja: 705* citiraj
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. (2005). Dynamism of Successive Childhood Bilingualism. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 50 (-), 25-38. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/17389
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta. "Dynamism of Successive Childhood Bilingualism." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 50, br. -, 2005, str. 25-38. https://hrcak.srce.hr/17389. Citirano 26.06.2019.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta. "Dynamism of Successive Childhood Bilingualism." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 50, br. - (2005): 25-38. https://hrcak.srce.hr/17389
Harvard
Medved Krajnović, M. (2005). 'Dynamism of Successive Childhood Bilingualism', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 50(-), str. 25-38. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/17389 (Datum pristupa: 26.06.2019.)
Vancouver
Medved Krajnović M. Dynamism of Successive Childhood Bilingualism. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2005 [pristupljeno 26.06.2019.];50(-):25-38. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/17389
IEEE
M. Medved Krajnović, "Dynamism of Successive Childhood Bilingualism", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.50, br. -, str. 25-38, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/17389. [Citirano: 26.06.2019.]

Sažetak
U radu se prikazuju dva teorijska modela višejezičnoga/dvojezičnoga
razvoja – Dinamični Model Višjezičnosti (DMV) i Teorija Praga (TP). U svjetlu
spomenutih modela, autorica intepretira podatke dobivene praćenjem jednoga
slučaja naknadnoga hrvatsko (J1)- engleskog (J2) dvojezičnog razvoja. Autorica
zaključuje da spomenuti modeli imaju znatnu objasnidbenu snagu, ali još nisu
dovoljno razrađeni da bi mogli predočiti/objasniti svo bogatstvo različitih vidova
naknadnoga dvojezičnoga razvoja te međudjelovanje različitih sastavnica tijekom
istoga.

Ključne riječi
dvojezičnost; usvajanje drugoga jezika; dinamični model višejezičnosti; teorija praga; višestruka kompetencija

Hrčak ID: 17389

URI
https://hrcak.srce.hr/17389

[engleski]

Posjeta: 1.148 *