hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11

Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)

Marli Gonan Božac ; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković” Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Marčelo Dujanić ; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Tihomir Vranešević ; Ekonomski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 343-362 preuzimanja: 634* citiraj
APA 6th Edition
Gonan Božac, M., Dujanić, M. i Vranešević, T. (1997). Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske). Tourism and hospitality management, 3 (2), 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
MLA 8th Edition
Gonan Božac, Marli, et al. "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)." Tourism and hospitality management, vol. 3, br. 2, 1997, str. 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11. Citirano 23.06.2021.
Chicago 17th Edition
Gonan Božac, Marli, Marčelo Dujanić i Tihomir Vranešević. "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)." Tourism and hospitality management 3, br. 2 (1997): 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
Harvard
Gonan Božac, M., Dujanić, M., i Vranešević, T. (1997). 'Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)', Tourism and hospitality management, 3(2), str. 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
Vancouver
Gonan Božac M, Dujanić M, Vranešević T. Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske). Tourism and hospitality management [Internet]. 1997 [pristupljeno 23.06.2021.];3(2):343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
IEEE
M. Gonan Božac, M. Dujanić i T. Vranešević, "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)", Tourism and hospitality management, vol.3, br. 2, str. 343-362, 1997. [Online]. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11

Sažetak
Uspjeh trgovačkih društava za ugostiteljstvo ovisi o povremenim, ali i o neprekidnim poboljšanjima. Najveća su dva poticaja za poboljšanja ponovno
oblikovanje organizacijske strukture (organizational redesign) i izvršno vodstvo (executive leadership).
Izvršno vodstvo igra ključnu ulogu i kroz tim vršnih menadžera (top management team). Samo oblikovanje organizacijske strukture mora biti dinamičan proces koji će omogućiti postizanje kompatibilnosti s okruženjem.
Analiza se organizacijske strukture i strategije provela na uzorku trgovačkih društava za ugostiteljstvo Županije istarske. Rezultati istraživanja pokazuju da su gospodarski subjekti usmjereni na poboljšanje proizvoda kao da i ne postoji jaka međuzavisnost između strategije i organizacijske strukture.

Ključne riječi
strategija; organizacijska struktura; tim vršnih menadžera; komunikacijska sredstva; trgovačka društva za ugostiteljstvo

Hrčak ID: 182333

URI
https://hrcak.srce.hr/182333

[engleski]

Posjeta: 800 *