hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15

"Centar za procjenu" u hotelskom menadžmentu

Rudolf O. Zucha ; Internationale Zeitschrift für Sozialpsychologie und Gruppendynamik in Wirtschaft und Gesellschaft, Wien, Österreich

Puni tekst: njemački, pdf (2 MB) str. 407-415 preuzimanja: 258* citiraj
APA 6th Edition
Zucha, R.O. (1997). Assessment center im Hotel-Management. Tourism and hospitality management, 3 (2), 407-415. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15
MLA 8th Edition
Zucha, Rudolf O.. "Assessment center im Hotel-Management." Tourism and hospitality management, vol. 3, br. 2, 1997, str. 407-415. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15. Citirano 16.06.2021.
Chicago 17th Edition
Zucha, Rudolf O.. "Assessment center im Hotel-Management." Tourism and hospitality management 3, br. 2 (1997): 407-415. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15
Harvard
Zucha, R.O. (1997). 'Assessment center im Hotel-Management', Tourism and hospitality management, 3(2), str. 407-415. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15
Vancouver
Zucha RO. Assessment center im Hotel-Management. Tourism and hospitality management [Internet]. 1997 [pristupljeno 16.06.2021.];3(2):407-415. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15
IEEE
R.O. Zucha, "Assessment center im Hotel-Management", Tourism and hospitality management, vol.3, br. 2, str. 407-415, 1997. [Online]. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15

Sažetak
Internacionalizacija i globalizacija gospodarstva a pogotovo investicijskog kapitala kao i kapitala u hotelijerstvu neprekidno je u porastu. Osobnost globalnog menadžera (multikulturalno i multilingualno) postaje i u hotelskom menadžmentu od izuzetnog strateškog značenja.
Uvođenje tzv. “centra za procjenu” kod izbora za unapređivanje hotelskih menadžera, u budućnosti će dobiti veliko značenje radi izbjegavanja prijetećeg “menadžerskog nesrazmjera” između investicijskog kapitala i ljudskog kapitala.
Kritički procesi usmjereni protiv globalizacije (Martin & Schumann, 1996, Huntington) i protiv mitologizacije AC-postupka (Neuberger 1989, Kompa 1992) prije svega su društvenokritičke prirode i stoga se ozbiljno trebaju uzeti u razmatranje, ali isto tako ne mijenjaju ništa drugo do činjenice da je u sklopu već zadanih ekonomskih i tržišno orijentiranih uvjeta te konkurentnih poduzeća, njihovo strateško djelovanje već unaprijed optimirano.

Ključne riječi
Centar za procjenu; hotelski menadžment; globalizacija; internacionalizacija

Hrčak ID: 182337

URI
https://hrcak.srce.hr/182337

[njemački]

Posjeta: 407 *