Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.2.2.10

Marketing u zdravstvenom i sportskom turizmu

Walter E. Prager ; DPC-Austria, Schiefling am See, Austria


Puni tekst: njemački pdf 1.546 Kb

str. 337-342

preuzimanja: 338

citiraj


Sažetak

Zdravlje, ljepota, sport, kultura i općeniti doživljaj prostora i vremena, stoje na najvišem mjestu ljestvice motiva za godišnji odmor Europljana. Zbog toga moderne ponude upravo ciljaju goste koji tijekom cijele godine odlaze na duža ili kraća putovanja. Pri tome se misli na potrošače visokih kriterija koji traže samo najbolje. Uređenje i opremanje nekog podničja, mjesta, grada ili grupe hotela, promatrano s aspekta suradnika konstantno idealne kvalifikacijske obrazovne i školske aktivnosti. Kontinuirana i ciljana marketinška obrada unutar europskih struktura za ispitivanja javnog mnijenja, primjerice na sajmovima ili unutar Road-Showsa, neophodna je zbog pozitivne prezentacije.

Ključne riječi

marketing; zdravstveni turizam; sportski turizam

Hrčak ID:

182447

URI

https://hrcak.srce.hr/182447

Datum izdavanja:

30.12.1996.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.081 *