Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.3

Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu

Vesna Borković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.688 Kb

str. 25-31

preuzimanja: 480

citiraj


Sažetak

U radu se identificira važnost kvalitete svih opipljivih i neopipljivih elemenata ponude u hotelijerstvu i istražuje značenje, mogućnosti razvoja i održanje kvalitete kao ključne strategije za uspješno poslovanje. Predlaže se pristup upravljanja kvalitetom koja polazi od identificiranja
očekivanja gostiju kao baze za oblikovanje ponude. Postavljanjem u središte svih aktivnosti potrošača, stalnim praćenjem i mjerenjem stupnja zadovoljstva svakim elementom ponude i primjenom koncepta integralnog upravljanja kvalitetom (TQM) omogućuje se postizanje ne samo dobre tržišne pozicije nego razvoj lojalnosti i zadovoljstva svih zaposlenih.

Ključne riječi

kvaliteta; hotelijerstvo; očekivanje gostiju; TQM; kontrola

Hrčak ID:

182472

URI

https://hrcak.srce.hr/182472

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.272 *