APA 6th Edition Ačimović, M. (1995). Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market. Tourism and hospitality management, 1 (2), 229-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/182524
MLA 8th Edition Ačimović, Mihajlo. "Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market." Tourism and hospitality management, vol. 1, br. 2, 1995, str. 229-237. https://hrcak.srce.hr/182524. Citirano 18.01.2021.
Chicago 17th Edition Ačimović, Mihajlo. "Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market." Tourism and hospitality management 1, br. 2 (1995): 229-237. https://hrcak.srce.hr/182524
Harvard Ačimović, M. (1995). 'Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market', Tourism and hospitality management, 1(2), str. 229-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/182524 (Datum pristupa: 18.01.2021.)
Vancouver Ačimović M. Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market. Tourism and hospitality management [Internet]. 1995 [pristupljeno 18.01.2021.];1(2):229-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182524
IEEE M. Ačimović, "Interdependence amongst hotel-catering industry, agroindustrial system and commerce in the supply formation for the tourist market", Tourism and hospitality management, vol.1, br. 2, str. 229-237, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182524. [Citirano: 18.01.2021.]
Sažetak Turizam je svojom unutrašnjom snagom otvorio tržište za mnoge gospodarske grane. Turistička gibanja izazivaju značajnu potrošnju raznovrsnih proizvoda i korištenje usluga što se pretežno realizira putem hotelsko-ugostiteljske djelatnosti i trgovine, a posebno su upućena na agroindustrijski sustav. Prema tome, turizam kao sinteza čitavnog niza djelatnosti ima zapažen utjecaj na razvoj tih djelatnosti. Zahvaljujući množini svojih ekonomskih i neekonomskih funkcija turizam neposredno i posredno utječe na mnoge činioce agroindustrijskog sustava i trgovine.
Svakako da je jedan od osnovnih čimbenika turizma tržište poljoprivredno prehrambenih i drugih proizvoda.
Turizam stoga treba shvaćati kao tržišnu kategoriju koja je posebno stimulativna za izvoznu orijentaciju po znatno povoljnijim uvjetima od redovnog robnog izvoza. Da bi se interesi svih sudionika koji u neproduktivnom lancu upotpunjuju ponudu za podmirenje turističke potrošnje mogli ostvariti, potrebno je uskladiti sve sudionike u ponudi i reprodukcijskom lancu turističke potrošnje na temelju poslovne koncepcije marketinga koja u žižu stavlja turističkog potrošača i njegove potrebe, želje, zahtjeve i preferencije. Osnova tžrišne orijentacije subjekata u reprodukcijskom lancu treba predstavljati kvalitetno nov odnos prema asortimanu i njegovoj kvaliteti, uslugama, načinu prezentacije roba, mjerama za unapređenje prodaje i si.