hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj

Branko Blažević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7615-9136 ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 267-277 preuzimanja: 79* citiraj
APA 6th Edition
Blažević, B. (1995). Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management, 1 (2), 267-277. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/182527
MLA 8th Edition
Blažević, Branko. "Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management, vol. 1, br. 2, 1995, str. 267-277. https://hrcak.srce.hr/182527. Citirano 25.09.2020.
Chicago 17th Edition
Blažević, Branko. "Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management 1, br. 2 (1995): 267-277. https://hrcak.srce.hr/182527
Harvard
Blažević, B. (1995). 'Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj', Tourism and hospitality management, 1(2), str. 267-277. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/182527 (Datum pristupa: 25.09.2020.)
Vancouver
Blažević B. Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management [Internet]. 1995 [pristupljeno 25.09.2020.];1(2):267-277. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182527
IEEE
B. Blažević, "Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj", Tourism and hospitality management, vol.1, br. 2, str. 267-277, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182527. [Citirano: 25.09.2020.]

Sažetak
Posebnost postojeće hotelske turističke ponude u Hrvatskoj čine hotelski kompleksi, čija sudbina na neki način određuje sudbinu čitavog turističkog sektora. Uz to restrukturiranje hotelijerstva u tranzicijskom razdoblju podrazumijeva i obogaćivanje ponude uvođenjem obiteljskih hotela i drugih oblika alternativne hotelske ponude.
To nameće i novi pristup u upravljanju turističkom destinacijom.
Opravdanje za pristup u očuvanju identiteta hotelijersko-turističke ponude Hrvatske u daljnjem razvoju korporacija kao kompanija za hotelijerstvo i turizam koji će svoj razvoj nastaviti graditi na dosadašnjim iskustvima, obogaćenim novim sadržajima i izgradnjom svojega novog "trade mark", potvrđuje se na iskustvima Španjolske, Austrije i Italije. Oblikovanje se alternativne hotelske ponude temelji na iskustvima ustroja i vođenja obiteljskih hotela i pansiona u Austriji, Italiji, Francuskoj i Portugalu.
Na temelju analize stanja i usporedbe s odgovarajućim uzorima oblikuje se model funkcioniranja hotelskih kompleksa u Hrvatskoj u novim uvjetima. Daje se i prijedlog sustavnog uvođenja novih oblika hotelske ponude, kao kvalitetne dopune asortimana i naglašava uloga institucija okruženja, kao značajnog segmenta u njihovu funkcioniranju i razvoju.

Ključne riječi
tranzicija; hotel; identitet; hotelsko-turistička ponuda

Hrčak ID: 182527

URI
https://hrcak.srce.hr/182527

[engleski]

Posjeta: 190 *