Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.4

Identitet hotelskih kompleksa u Hrvatskoj

Branko Blažević orcid id orcid.org/0000-0002-7615-9136 ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.609 Kb

str. 267-277

preuzimanja: 331

citiraj


Sažetak

Posebnost postojeće hotelske turističke ponude u Hrvatskoj čine hotelski kompleksi, čija sudbina na neki način određuje sudbinu čitavog turističkog sektora. Uz to restrukturiranje hotelijerstva u tranzicijskom razdoblju podrazumijeva i obogaćivanje ponude uvođenjem obiteljskih hotela i drugih oblika alternativne hotelske ponude.
To nameće i novi pristup u upravljanju turističkom destinacijom.
Opravdanje za pristup u očuvanju identiteta hotelijersko-turističke ponude Hrvatske u daljnjem razvoju korporacija kao kompanija za hotelijerstvo i turizam koji će svoj razvoj nastaviti graditi na dosadašnjim iskustvima, obogaćenim novim sadržajima i izgradnjom svojega novog "trade mark", potvrđuje se na iskustvima Španjolske, Austrije i Italije. Oblikovanje se alternativne hotelske ponude temelji na iskustvima ustroja i vođenja obiteljskih hotela i pansiona u Austriji, Italiji, Francuskoj i Portugalu.
Na temelju analize stanja i usporedbe s odgovarajućim uzorima oblikuje se model funkcioniranja hotelskih kompleksa u Hrvatskoj u novim uvjetima. Daje se i prijedlog sustavnog uvođenja novih oblika hotelske ponude, kao kvalitetne dopune asortimana i naglašava uloga institucija okruženja, kao značajnog segmenta u njihovu funkcioniranju i razvoju.

Ključne riječi

tranzicija; hotel; identitet; hotelsko-turistička ponuda

Hrčak ID:

182527

URI

https://hrcak.srce.hr/182527

Datum izdavanja:

30.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 952 *