Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.5

Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj

Vesna Borković ; Fakulteta za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Dubrovnik, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.206 Kb

str. 279-290

preuzimanja: 391

citiraj


Sažetak

U članku se analizira sukladnost dosadašnje politike plasmana nositelja ponude i turističke politike u primjeni elemenata marketing spleta (proizvod/uslugu, prodaju, promociju i cijene). Zatim se upućuje na potrebu kvalitativne transformacije gotovo svakog važnijeg dijela turističke ponude i izgradnje odgovarajuće strategije razvoja i nastupa na tržištu na svim razinama: od gospodarskog subjekta do zemlje u cjelini. Takav je pristup, temeljen na standardnom modelu strateškog planiranja, izložen u drugom dijelu rada. S obzirom na privatizaciju i restrukturiranje ponude, posebna je pozornost posvećena malim i srednjim hotelima jer se može očekivati da će oni prevladavati u hotelijerstvu Hrvatske u većini turističkih destinacija.

Ključne riječi

politika plasmana; strateški marketing; mali i srednji hoteli

Hrčak ID:

182529

URI

https://hrcak.srce.hr/182529

Datum izdavanja:

30.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.089 *