hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Operativni management u funkciji razvoja turističkog poduzeća

Ante Cicvarić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 291-300 preuzimanja: 76* citiraj
APA 6th Edition
Cicvarić, A. (1995). Operative management as a function of the tourism firm's development. Tourism and hospitality management, 1 (2), 291-300. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/182530
MLA 8th Edition
Cicvarić, Ante. "Operative management as a function of the tourism firm's development." Tourism and hospitality management, vol. 1, br. 2, 1995, str. 291-300. https://hrcak.srce.hr/182530. Citirano 27.01.2021.
Chicago 17th Edition
Cicvarić, Ante. "Operative management as a function of the tourism firm's development." Tourism and hospitality management 1, br. 2 (1995): 291-300. https://hrcak.srce.hr/182530
Harvard
Cicvarić, A. (1995). 'Operative management as a function of the tourism firm's development', Tourism and hospitality management, 1(2), str. 291-300. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/182530 (Datum pristupa: 27.01.2021.)
Vancouver
Cicvarić A. Operative management as a function of the tourism firm's development. Tourism and hospitality management [Internet]. 1995 [pristupljeno 27.01.2021.];1(2):291-300. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182530
IEEE
A. Cicvarić, "Operative management as a function of the tourism firm's development", Tourism and hospitality management, vol.1, br. 2, str. 291-300, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182530. [Citirano: 27.01.2021.]

Sažetak
Autor ističe znčaj operativnog managementa u funkciji uspješnog rada sveukupnog managementa u pravcu razvoja poduzeća, skreće pažnju na problem izbora potrebnog broja varijabili kao i o odabiru konkretnih varijabli pri istraživanju iz čijih će rezultata proizići takve odluke managementa koje će usmjeriti tempo i smjer kretanja razvoja konkretne organizacije.
Autor ističe naročitu važnost oblikovanja managementa da bi znao iščitati rezultate operativnog managementa, te ih znalački primijeniti pri donošenju operativnih odluka.
Posebno se analizira management nabave, oblikovanje i standardizacija te kvaliteta proizvoda i usluga i ističe njihovo značenje kao dijela operativnog managementa na razvoj poduzeća.

Ključne riječi
turizam; operativni management; kvaliteta; usluge

Hrčak ID: 182530

URI
https://hrcak.srce.hr/182530

[engleski]

Posjeta: 198 *