hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838

Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina)

Zhenjun Zhu   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6507-3516 ; School of Transportation, Southeast University Si Pai Lou No. 2, Nanjing 210096, China
Xiucheng Guo ; School of Transportation, Southeast University Si Pai Lou No. 2, Nanjing 210096, China
Hongsheng Chen ; School of Architecture, Southeast University, Si Pai Lou No. 2, Nanjing 210096, China
Jun Zeng ; School of Transportation, Southeast University Si Pai Lou No. 2, Nanjing 210096, China
Jiangling Wu   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8736-0903 ; School of Highway, Chang’an University, Middle Section of South 2 Ring Rd., Xi’an 710064, China

Puni tekst: hrvatski, pdf (778 KB) str. 949-955 preuzimanja: 776* citiraj
APA 6th Edition
Zhu, Z., Guo, X., Chen, H., Zeng, J. i Wu, J. (2017). Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina). Tehnički vjesnik, 24 (3), 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
MLA 8th Edition
Zhu, Zhenjun, et al. "Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina)." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 3, 2017, str. 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Zhu, Zhenjun, Xiucheng Guo, Hongsheng Chen, Jun Zeng i Jiangling Wu. "Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina)." Tehnički vjesnik 24, br. 3 (2017): 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
Harvard
Zhu, Z., et al. (2017). 'Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina)', Tehnički vjesnik, 24(3), str. 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
Vancouver
Zhu Z, Guo X, Chen H, Zeng J, Wu J. Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina). Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 28.02.2021.];24(3):949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
IEEE
Z. Zhu, X. Guo, H. Chen, J. Zeng i J. Wu, "Optimizacija razmaka između stajališta gradskog mini-autobusa: studija slučaja Šangaj (Kina)", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 3, str. 949-955, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
Puni tekst: engleski, pdf (778 KB) str. 949-955 preuzimanja: 131* citiraj
APA 6th Edition
Zhu, Z., Guo, X., Chen, H., Zeng, J. i Wu, J. (2017). Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China). Tehnički vjesnik, 24 (3), 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
MLA 8th Edition
Zhu, Zhenjun, et al. "Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China)." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 3, 2017, str. 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Zhu, Zhenjun, Xiucheng Guo, Hongsheng Chen, Jun Zeng i Jiangling Wu. "Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China)." Tehnički vjesnik 24, br. 3 (2017): 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
Harvard
Zhu, Z., et al. (2017). 'Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China)', Tehnički vjesnik, 24(3), str. 949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
Vancouver
Zhu Z, Guo X, Chen H, Zeng J, Wu J. Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China). Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 28.02.2021.];24(3):949-955. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838
IEEE
Z. Zhu, X. Guo, H. Chen, J. Zeng i J. Wu, "Optimization of urban mini-bus stop spacing: a case study of Shanghai (China)", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 3, str. 949-955, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20170226191838

Sažetak
U posljednjih se nekoliko godina služba mini-autobusa brzo razvija, a odgovarajući razmak između stajališta značajno poboljšava učinkovitost putovanja stanovnika. Kako bi mini-bus stajališta bila praktično locirana, u ovom se radu najprije predlaže matematički model temeljen na Voronoi dijagramima u svrhu smanjenja ukupnog vremena putovanja putnika. Za rješenje tog modela primijenjena je poboljšana tehnika Wilson-Han-Powell sekvencionalno kvadratno programiranje (SQP). Na temelju geografskih informacijskih sustava (GIS) korišten je Kartezijanski koordinatni sustav za izračunavanje pješačke udaljenosti između mini-bus stanica i početnih ili odredišta, koja se ne mogu izravno izmjeriti. Drugo, u skladu sa stvarnim stanjem, u radu se predlažu metode modifikacije za podešavanje stajališta mini-autobusa. Valjanost i korisnost metodologije ispitana je njenom primjenom na stvarnom slučaju u Šangaju (Kina). Rezultati proračuna pokazuje da se modelom dobro rješava problem određivanja razmaka između stajališta mini autobusa.

Ključne riječi
metode modifikacije; model optimizacije; sekvencionalno kvadratno programiranje; služba mini-autobusa; razmak između stajališta; Voronoi dijagrami

Hrčak ID: 183058

URI
https://hrcak.srce.hr/183058

[engleski]

Posjeta: 1.190 *