hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RE-EVALUACIJA STRATEŠKOG MODELA TURISTIČKE DESTINACIJE – PRAKTIČKA IMPLEMENTACIJA TEORIJE I KONCEPTA

Marko Koščak ; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tony O’Rourke ; Institut za financije, London, Velika Britanija
Dinko Bilić ; Hrvatsko komunikološko društvo

Puni tekst: engleski, pdf (558 KB) str. 38-49 preuzimanja: 630* citiraj
APA 6th Edition
Koščak, M., O’Rourke, T. i Bilić, D. (2017). RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS. Informatologia, 50 (1-2), 38-49. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183665
MLA 8th Edition
Koščak, Marko, et al. "RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS." Informatologia, vol. 50, br. 1-2, 2017, str. 38-49. https://hrcak.srce.hr/183665. Citirano 01.03.2021.
Chicago 17th Edition
Koščak, Marko, Tony O’Rourke i Dinko Bilić. "RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS." Informatologia 50, br. 1-2 (2017): 38-49. https://hrcak.srce.hr/183665
Harvard
Koščak, M., O’Rourke, T., i Bilić, D. (2017). 'RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS', Informatologia, 50(1-2), str. 38-49. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183665 (Datum pristupa: 01.03.2021.)
Vancouver
Koščak M, O’Rourke T, Bilić D. RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS. Informatologia [Internet]. 2017 [pristupljeno 01.03.2021.];50(1-2):38-49. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183665
IEEE
M. Koščak, T. O’Rourke i D. Bilić, "RE-EVALUATING A STRATEGIC MODEL FOR TOURISM DESTINATIONS - PRACTICAL IMPLEMENTATION OF THEORIES AND CONCEPTS", Informatologia, vol.50, br. 1-2, str. 38-49, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183665. [Citirano: 01.03.2021.]

Sažetak
U svom radu nastojimo identificirati ono što smatramo disfunkcionalnim barijerama u razvoju ekološki i ekonomski održivog turizma na lokalnoj razini. Pomaci na turističkom tržištu doveli su do inicijative, da se veća važnost pridaje onim kretanjima koja po svojoj prirodi imaju tendenciju ka lokalnoj orijentaciji, za razliku od nacionalno ili međunarodno usmjerenog koncepta. U našem smo istraživanju komparativno upotrijebili četiri studije slučaja u kojima je izražena prednost lokalno usmjerenih turističkih modela prema metodi „odozdo prema gore“, odnosno participativnog planiranja, u čijem je temelju koalicija ključnih lokalnih aktera posloženih obrnuto od modela „odozgo prema dolje“ utemeljenom na nacionalnim ili međunarodnim strukturama.

Ključne riječi
turistička destinacija; metoda "odozdo prema gore"; lokalna koalicija; destinacijski menadžment

Hrčak ID: 183665

URI
https://hrcak.srce.hr/183665

[engleski]

Posjeta: 834 *