Mira Mileusnić Škrtić
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Karolina Horvatinčić
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Anamarija Pisarović
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
APA 6th Edition Mileusnić Škrtić, M., Horvatinčić, K. i Pisarović, A. (2017). E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT. Informatologia, 50 (1-2), 50-57. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183667
MLA 8th Edition Mileusnić Škrtić, Mira, et al. "E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT." Informatologia, vol. 50, br. 1-2, 2017, str. 50-57. https://hrcak.srce.hr/183667. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition Mileusnić Škrtić, Mira, Karolina Horvatinčić i Anamarija Pisarović. "E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT." Informatologia 50, br. 1-2 (2017): 50-57. https://hrcak.srce.hr/183667
Harvard Mileusnić Škrtić, M., Horvatinčić, K., i Pisarović, A. (2017). 'E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT', Informatologia, 50(1-2), str. 50-57. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183667 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver Mileusnić Škrtić M, Horvatinčić K, Pisarović A. E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT. Informatologia [Internet]. 2017 [pristupljeno 06.03.2021.];50(1-2):50-57. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183667
IEEE M. Mileusnić Škrtić, K. Horvatinčić i A. Pisarović, "E-LEARNING FROM BUSINESS PROCESSES ASPECT", Informatologia, vol.50, br. 1-2, str. 50-57, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183667. [Citirano: 06.03.2021.]
Sažetak Važan preduvjet društveno-ekonomskog razvoja svake zemlje je visoka kvaliteta obrazovanja. U tom kontekstu e-obrazovanje postaje trend u suvremenoj nastavi. Povećano korištenje ICT-a i primjena novih pedagoških metoda samo su neke od karakteristika današnjih nastavnih metoda. Suvremene metode obrazovanja, koje impliciraju e-obrazovne programe kao jedan od rezultata korištenja ICT-a u obrazovanju, omogućavaju učenicima stjecanje znanja s udaljene lokacije sa ili bez mentora. Najupečatljivije značajke e-učenja su dijeljenje iskustava i rješenja za probleme s ostalim sudionicima u e-nastavi, te on-line testiranje. U ovom radu analiziramo odnos aktivnosti nastavnika i učenika u postupku e-nastave i e-učenja u smislu neprekidnog poboljšanja kvalitete e-obrazovanja kao obrazovnog postupka s jedne strane i razine stečenog znanja s druge strane. Nova hibridna organizacija obrazovanja (učionička nastava i nastava u virtualnom okruženju), u kojoj su poslovni procesi u sustavu obrazovanja kontinuirano podložni promjenama s ciljem postizanja što boljih rezultata, predstavlja odgovor na sve izazovnije zahtjeve tržišta i društva općenito.