Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

E-OBRAZOVANJE S APEKTA POSLOVNIH PROCESA

Mira Mileusnić Škrtić ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Karolina Horvatinčić ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Anamarija Pisarović ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 439 Kb

str. 50-57

preuzimanja: 544

citiraj


Sažetak

Važan preduvjet društveno-ekonomskog razvoja svake zemlje je visoka kvaliteta obrazovanja. U tom kontekstu e-obrazovanje postaje trend u suvremenoj nastavi. Povećano korištenje ICT-a i primjena novih pedagoških metoda samo su neke od karakteristika današnjih nastavnih metoda. Suvremene metode obrazovanja, koje impliciraju e-obrazovne programe kao jedan od rezultata korištenja ICT-a u obrazovanju, omogućavaju učenicima stjecanje znanja s udaljene lokacije sa ili bez mentora. Najupečatljivije značajke e-učenja su dijeljenje iskustava i rješenja za probleme s ostalim sudionicima u e-nastavi, te on-line testiranje. U ovom radu analiziramo odnos aktivnosti nastavnika i učenika u postupku e-nastave i e-učenja u smislu neprekidnog poboljšanja kvalitete e-obrazovanja kao obrazovnog postupka s jedne strane i razine stečenog znanja s druge strane. Nova hibridna organizacija obrazovanja (učionička nastava i nastava u virtualnom okruženju), u kojoj su poslovni procesi u sustavu obrazovanja kontinuirano podložni promjenama s ciljem postizanja što boljih rezultata, predstavlja odgovor na sve izazovnije zahtjeve tržišta i društva općenito.

Ključne riječi

poslovni procesi; e-učenje; istraživački projekti; tehnologija

Hrčak ID:

183667

URI

https://hrcak.srce.hr/183667

Datum izdavanja:

28.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.378 *