Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Online rješavanje potrošačkih sporova

Emilia Mišćenić orcid id orcid.org/0000-0002-2695-9186 ; Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Vlatka Butorac Malnar ; Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 393 Kb

str. 103-142

preuzimanja: 564

citiraj


Sažetak

Pravo zaštite potrošača u europskom pravu kontinuirano se razvija, što je razvidno i u novom paketu reformi koji, uz alternativno rješavanje potrošačkih sporova, obuhvaća i mrežno (online) rješavanje potrošačkih sporova. Cilj je ovog rada analizirati prednosti i nedostatke reformskog paketa uzimajući u obzir njegove ciljeve kao i proučiti uspješnost postizanja tih ciljeva na domaćoj razini. U tu svrhu, uz europske propise, autorice kritički obrađuju ključna hrvatska rješenja uspoređujući ih s rješenjima drugih država članica EU-a. Autorice zaključuju kako reforma na domaćoj razini nije u potpunosti uspješna, što bi u provedbi moglo dovesti
do brojnih nejasnoća i pravne nesigurnosti.

Ključne riječi

alternativno rješavanje potrošačkih sporova; zaštita potrošača; Zakon o zaštiti potrošača; Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova; Direktiva 2013/11/EU; Uredba 524/2013

Hrčak ID:

183852

URI

https://hrcak.srce.hr/183852

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.646 *