hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

The challenges of the implementation of the policy of multilingualism in Croatia

Ana Bratulić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Siniša Smiljanić ; Filozofski fakultet u Rijeci
Branka Drljača Margić ; Filozofski fakultet u Rijeci
Tihana Kraš

Puni tekst: hrvatski, pdf (223 KB) str. 19-30 preuzimanja: 243* citiraj
APA 6th Edition
Bratulić, A., Smiljanić, S., Drljača Margić, B. i Kraš, T. (2017). Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 43 (1), 19-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183988
MLA 8th Edition
Bratulić, Ana, et al. "Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol. 43, br. 1, 2017, str. 19-30. https://hrcak.srce.hr/183988. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bratulić, Ana, Siniša Smiljanić, Branka Drljača Margić i Tihana Kraš. "Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 43, br. 1 (2017): 19-30. https://hrcak.srce.hr/183988
Harvard
Bratulić, A., et al. (2017). 'Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj', Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 43(1), str. 19-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183988 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Bratulić A, Smiljanić S, Drljača Margić B, Kraš T. Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje [Internet]. 2017 [pristupljeno 07.12.2019.];43(1):19-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183988
IEEE
A. Bratulić, S. Smiljanić, B. Drljača Margić i T. Kraš, "Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj", Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol.43, br. 1, str. 19-30, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183988. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
This paper aims to identify the challenges of the implementation of the policy of multilingualism in the Croatian educational system and ways in which they can be addressed. With this purpose, a focus group discussion (n = 17) and individual semi-structured interviews (n = 10) with representatives of educational and childcare institutions were conducted. The participants identified challenges and problems related to the status and inclusion of local idioms in the Croatian language curriculum/classes, the approach to students who are not proficient in the Croatian language, the status of other foreign languages with respect to English, and education of the members of national minorities in their native languages. In order to properly address the identified challenges, the participants proposed a number of measures, the adoption of which should involve all participants in the educational system.

Ključne riječi
language policy; multilingualism; education and childcare; Croatia

Hrčak ID: 183988

URI
https://hrcak.srce.hr/183988

[hrvatski]

Posjeta: 492 *