hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA

Dražen Kaužljar   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3309-626X ; HŽ Infrastruktura d.o.o.,

Puni tekst: hrvatski, pdf (419 KB) str. 7-15 preuzimanja: 280* citiraj
APA 6th Edition
Kaužljar, D. (2017). PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA. Željeznice 21, 16 (1), 7-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/184506
MLA 8th Edition
Kaužljar, Dražen. "PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA." Željeznice 21, vol. 16, br. 1, 2017, str. 7-15. https://hrcak.srce.hr/184506. Citirano 05.08.2021.
Chicago 17th Edition
Kaužljar, Dražen. "PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA." Željeznice 21 16, br. 1 (2017): 7-15. https://hrcak.srce.hr/184506
Harvard
Kaužljar, D. (2017). 'PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA', Željeznice 21, 16(1), str. 7-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/184506 (Datum pristupa: 05.08.2021.)
Vancouver
Kaužljar D. PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA. Željeznice 21 [Internet]. 2017 [pristupljeno 05.08.2021.];16(1):7-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/184506
IEEE
D. Kaužljar, "PRIMJENA MODELA „PET ALATA“ ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŽELJEZNIČKIM PODUZEĆIMA", Željeznice 21, vol.16, br. 1, str. 7-15, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/184506. [Citirano: 05.08.2021.]

Sažetak
Iako su u suvremenom poduzećima tehnička i tehnološka rješenja često iskorištena do najsitnijih detalja, rezultati poslovanja i dalje nisu na zadovoljavajućoj razini. Zbog toga se sve češće istražuju društveni modeli i alati koje mogu primijeniti pojedinci, ali i koji mogu biti zajednički za sve radnike u poduzeću. Tako su Stutz i Michels osmislili model Pet alata kojima se omogućava razvoj pojedinca. Prema njima, napretka za društvo nema bez razvoja svakog pojedinca. Ti alati jesu Obrtanje želje, Aktivna ljubav, Unutarnji autoritet, Tok zahvalnosti i Rizik. Stutz i Michels smatraju kako primjena navedenih alata pokreće „nevidljive sile“ koje pomažu razvoju pojedincu. Svaki od navedenih alata može i treba koristiti svaki željeznički radnik zasebno. Ti alati djeluju na razvoj poduzeća odozdo, od svakog pojedinca, prema gore. Razradom navedenih alata mogu se prepoznati alati sinonimi u željezničkim poduzećima koji djeluju odozgo prema dolje. U tih peta alata ulaze upravljanje procesima i promjenama, unutarnja i vanjska komunikacija, upravljanje razvojem ljudskih potencijala, poslovno planiranje i upravljanje rizicima. Za te poslovne alate nema jamstva kako će pokrenuti „nevidljive sile“, ali njihova je primjena obvezna sa stajališta zakonskih ili podzakonskih akata.

Ključne riječi
društveni alati i modeli; poslovni alati i modeli; upravljanje procesima i promjenama; unutarnja i vanjska komunikacija; upravljanje razvojem ljudskim potencijala; poslovno planiranje; upravljanje rizicima

Hrčak ID: 184506

URI
https://hrcak.srce.hr/184506

[engleski]

Posjeta: 461 *