Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21861/HGG.2004.66.02.04

Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)

Laura Šakaja


Puni tekst: hrvatski pdf 311 Kb

str. 69-94

preuzimanja: 1.742

citiraj


Sažetak

Članak se bavi kognitivnim kartama starijih osnovnoškolaca (od petog do osmog razreda) u jednom od post-konfl iktnih područja Hrvatske. Koristi se kvantitativna analiza karata crtanih rukom ispitanika i kvalitativna analiza tekstualnih odgovora na anketna pitanja. Na osnovi toga dolazi se do zaključaka o nizu faktora koji utječu na distorzije i selektivnost kognitivnih karata. Rekonstruira se neformalno geografsko znanje o vlastitom kraju i parametri preko kojih se on doživljava.

Ključne riječi

kognitivne karte; post-konfliktno stanje; distorzije; neformalna geografija; Banovina

Hrčak ID:

17619

URI

https://hrcak.srce.hr/17619

Datum izdavanja:

1.12.2004.

Posjeta: 2.654 *