Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060

Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije

Veljko Aleksić ; Faculty of Technical Sciences in Čačak, University of Kragujevac
Mirjana Ivanović ; Faculty of Sciences, University of Novi Sad


Puni tekst: hrvatski pdf 508 Kb

str. 511-562

preuzimanja: 654

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 508 Kb

str. 511-562

preuzimanja: 725

citiraj


Sažetak

U radu se daje pregled literature koja prikazuje rezultate istraživanja o utjecaju digitalnih igara na učenje i inteligencije učenika. Istraživanje je obuhvatilo 5740 znanstvenih radova iz 11 elektroničkih repozitorija, a koji su pružili raznolike dokaze o višedimenzionalnom utjecaju digitalnih igara na učenike. Kategorizacijom i primjenom višestrukih kvalitativnih kriterija pronađeno je 36 odgovarajućih radova koji su sadržavali empirijske dokaze. U radovima su analizirani raznovrsni indikatori i referentne točke, uzimajući u obzir metodološka ograničenja. Rezultati potvrđuju kompleksne veze između digitalnih igara i stilova učenja, kao i višestrukih inteligencija, na temelju kojih se stvaraju preporuke i pitanja za buduća istraživanja.

Ključne riječi

pregled literature; digitalne igre; stil učenja; višestruke inteligencije

Hrčak ID:

185479

URI

https://hrcak.srce.hr/185479

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.577 *