hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805

Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem

Levente Barna ; University Politehnica Timisoara, Faculty of Mechanical Engineering, B-dul Mihai Viteazu nr. 1, 300222 Timisoara, Romania
Dorin Lelea   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2137-8451 ; University Politehnica Timisoara, Faculty of Mechanical Engineering, B-dul Mihai Viteazu nr. 1, 300222 Timisoara, Romania

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 287-294 preuzimanja: 399* citiraj
APA 6th Edition
Barna, L. i Lelea, D. (2017). Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem. Tehnički vjesnik, 24 (Supplement 2), 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
MLA 8th Edition
Barna, Levente i Dorin Lelea. "Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. Supplement 2, 2017, str. 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Barna, Levente i Dorin Lelea. "Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem." Tehnički vjesnik 24, br. Supplement 2 (2017): 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
Harvard
Barna, L., i Lelea, D. (2017). 'Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem', Tehnički vjesnik, 24(Supplement 2), str. 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
Vancouver
Barna L, Lelea D. Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 02.03.2021.];24(Supplement 2):287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
IEEE
L. Barna i D. Lelea, "Niskotlačno ubrizgavanje elektrolitičkog plina u motore s turbokompresijskim paljenjem", Tehnički vjesnik, vol.24, br. Supplement 2, str. 287-294, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
Puni tekst: engleski, pdf (3 MB) str. 287-294 preuzimanja: 875* citiraj
APA 6th Edition
Barna, L. i Lelea, D. (2017). Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines. Tehnički vjesnik, 24 (Supplement 2), 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
MLA 8th Edition
Barna, Levente i Dorin Lelea. "Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. Supplement 2, 2017, str. 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Barna, Levente i Dorin Lelea. "Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines." Tehnički vjesnik 24, br. Supplement 2 (2017): 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
Harvard
Barna, L., i Lelea, D. (2017). 'Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines', Tehnički vjesnik, 24(Supplement 2), str. 287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
Vancouver
Barna L, Lelea D. Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 02.03.2021.];24(Supplement 2):287-294. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805
IEEE
L. Barna i D. Lelea, "Low pressure injection of oxyhydrogen in turbocharged compression ignition engines", Tehnički vjesnik, vol.24, br. Supplement 2, str. 287-294, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150921183805

Sažetak
U radu se predlaže eksperimentalna analiza utjecaja primjene elektrolitičkog plina (oxyhydrogen gas) kao rezultata postupka elektrolize provedene na vozilu, u motoru s kompresijskim paljenjem. Eksperiment se sastoji od niza testova trajnog opterećenja (isti položaj akceleratora), na šasiji dinamometra, započinjući s uobičajenim gorivom (standardno gorivo za diesel motore), a u sljedećoj fazi uvodeći elektrolitički plin (plin kisika i vodika) kroz razdjelnik motora vozila, uz različite postotke volumena. Eksperimentalni podaci pokazuju pozitivan utjecaj dodanog elektrolitičkog plina na neprozirnost dimnog plina i porast NOx koncentracije. Mehanički parametri motora istaknuli su određene trendove, rezultirajući s definitivno korisnim obogaćujućim utjecajem elektrolitičkog plina.

Ključne riječi
diesel; elektrolitički plin; HHO; motori s kompresijskim paljenjem; neprozirnost dimnog plina; NOx; vodik; motor s unutrašnjim izgaranjem

Hrčak ID: 186067

URI
https://hrcak.srce.hr/186067

[engleski]

Posjeta: 1.511 *