hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine

Ivica Iveković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6419-6493 ; Virovitica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (349 KB) str. 270-286 preuzimanja: 1.104* citiraj
APA 6th Edition
Iveković, I. (2017). Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine. Školski vjesnik, 66 (2), 270-286. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187036
MLA 8th Edition
Iveković, Ivica. "Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine." Školski vjesnik, vol. 66, br. 2, 2017, str. 270-286. https://hrcak.srce.hr/187036. Citirano 17.10.2021.
Chicago 17th Edition
Iveković, Ivica. "Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine." Školski vjesnik 66, br. 2 (2017): 270-286. https://hrcak.srce.hr/187036
Harvard
Iveković, I. (2017). 'Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine', Školski vjesnik, 66(2), str. 270-286. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187036 (Datum pristupa: 17.10.2021.)
Vancouver
Iveković I. Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine. Školski vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.10.2021.];66(2):270-286. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187036
IEEE
I. Iveković, "Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine", Školski vjesnik, vol.66, br. 2, str. 270-286, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187036. [Citirano: 17.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (349 KB) str. 287-287 preuzimanja: 131* citiraj
APA 6th Edition
Iveković, I. (2017). Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years. Školski vjesnik, 66 (2), 287-287. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187036
MLA 8th Edition
Iveković, Ivica. "Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years." Školski vjesnik, vol. 66, br. 2, 2017, str. 287-287. https://hrcak.srce.hr/187036. Citirano 17.10.2021.
Chicago 17th Edition
Iveković, Ivica. "Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years." Školski vjesnik 66, br. 2 (2017): 287-287. https://hrcak.srce.hr/187036
Harvard
Iveković, I. (2017). 'Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years', Školski vjesnik, 66(2), str. 287-287. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187036 (Datum pristupa: 17.10.2021.)
Vancouver
Iveković I. Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years. Školski vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.10.2021.];66(2):287-287. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187036
IEEE
I. Iveković, "Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years", Školski vjesnik, vol.66, br. 2, str. 287-287, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187036. [Citirano: 17.10.2021.]

Sažetak
Tijekom predškolskog doba stavovi roditelja i odgojitelja u vrtiću imat će najveći utjecaj na djetetove stavove prema određenoj aktivnosti. Uspostavljanje pozitivnih stavova prema tjelesnoj aktivnosti u ranoj dobi je osobito važno za djecu kako bi održali zdrave navike u adolescenciji. Istraživanje je usmjereno na utvrđivanje stavova roditelja (N=336) i odgojitelja (N=61) prema igri i tjelesnoj aktivnosti djece rane i predškolske dobi, a fokus je stavljen na njihovu usporedbu kako bi se utvrdilo postoje li određene razlike između tih skupina ispitanika te u kojim stavovima je prisutna značajna razlika. Dobiveni rezultati su pokazali da se stavovi roditelja i odgojitelja značajno razlikuju s obzirom na igru djeteta u različitim vremenskim uvjetima, općenito prema različitim tjelesnim aktivnostima. Odgojitelji su manje nego roditelji skloni poticati dijete da radi rizične stvari, ali imaju više povjerenja u djetetove tjelesne i motoričke sposobnosti nego što to imaju roditelji te su u odnosu na roditelje svjesniji da provođenje različitih aktivnosti na različitim podlogama pozitivno utječe na razvoj spretnosti, tj. koordinacije kod djeteta rane i predškolske dobi.

Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi; tjelesna aktivnost; igra; stavovi

Hrčak ID: 187036

URI
https://hrcak.srce.hr/187036

[engleski]

Posjeta: 1.966 *