hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391

Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja

Mislav Balković ; University College Algebra
Dražan Kozak ; Mechanical Engineering Faculty, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Vladimir Šimović ; University North, Varaždin

Fulltext: croatian, pdf (266 KB) pages 729-762 downloads: 113* cite
APA 6th Edition
Balković, M., Kozak, D. & Šimović, V. (2017). Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja. Croatian Journal of Education, 19 (3), 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
MLA 8th Edition
Balković, Mislav, et al. "Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 3, 2017, pp. 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391. Accessed 24 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Balković, Mislav, Dražan Kozak and Vladimir Šimović. "Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja." Croatian Journal of Education 19, no. 3 (2017): 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
Harvard
Balković, M., Kozak, D., and Šimović, V. (2017). 'Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja', Croatian Journal of Education, 19(3), pp. 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
Vancouver
Balković M, Kozak D, Šimović V. Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2020 November 24];19(3):729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
IEEE
M. Balković, D. Kozak and V. Šimović, "Načelo jednake vrijednosti u priznavanju neformalnog i informalnog učenja: Koncept koji različito percipiraju ključni dionici u sustavu visokog obrazovanja", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 3, pp. 729-762, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
Fulltext: english, pdf (266 KB) pages 729-762 downloads: 96* cite
APA 6th Edition
Balković, M., Kozak, D. & Šimović, V. (2017). Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education. Croatian Journal of Education, 19 (3), 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
MLA 8th Edition
Balković, Mislav, et al. "Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 3, 2017, pp. 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391. Accessed 24 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Balković, Mislav, Dražan Kozak and Vladimir Šimović. "Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education." Croatian Journal of Education 19, no. 3 (2017): 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
Harvard
Balković, M., Kozak, D., and Šimović, V. (2017). 'Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education', Croatian Journal of Education, 19(3), pp. 729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
Vancouver
Balković M, Kozak D, Šimović V. Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2020 November 24];19(3):729-762. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391
IEEE
M. Balković, D. Kozak and V. Šimović, "Equal Value Principle in Recognition of Prior Learning: Concept Differently Perceived by Providers and Other Stakeholders in Higher Education", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 3, pp. 729-762, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2391

Abstracts
Preporuka Vijeća Europske unije iz prosinca 2012. uvela je koncept jednake vrijednosti standarda koji se koriste za stjecanje kvalifikacije putem vrednovanja neformalnog i informalnog učenja i standarda koji se koriste u formalnom obrazovanju, s preporukom da se takvi sustavi vrednovanja implementiraju u svim zemljama članicama EU do 2018. To je potaknulo razvoj politika u više zemalja članica EU, uključujući i Hrvatsku, s ciljem donošenja prijedloga novih zakona, preporuka za osiguravanje kvalitete i pružanja potpore takvim odredbama. Ovaj članak predstavlja rezultate triju kvantitativnih istraživanja u visokom obrazovanju koja su uključivala ukupno 2027 sudionika iz različitih interesnih skupina relevantnih u području priznavanja prethodnog učenja. Rezultati otkrivaju općenito podupiranje koncepta, s nedostatkom razumijevanja njegovih cjelovitih implikacija, kao i značajne različitosti u pristupima i stavovima visokoobrazovnih institucija i drugih dionika, posebno korisnika vrednovanja, prema standardima i metodama provjere znanja i upotrebi ishoda učenja. Sve to implicira da će se promjene vezane uz koncepte provjere znanja i veću upotrebu sumativnih metoda utemeljenih na standardima vezanim uz nacionalni kvalifikacijski okvir potencijalno sporije i teže implementirati u Hrvatskoj nego što to kreatori politika na razini EU očekuju.

Keywords
provjera znanja; okvir; vrednovanje; kvalifikacija

Hrčak ID: 187834

URI
https://hrcak.srce.hr/187834

[english]

Visits: 402 *