hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542

Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP

Veli Batdi ; Faculty of Education, Kilis 7 Aralık University

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 763-801 preuzimanja: 369* citiraj
APA 6th Edition
Batdi, V. (2017). Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP. Croatian Journal of Education, 19 (3), 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
MLA 8th Edition
Batdi, Veli. "Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Batdi, Veli. "Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
Harvard
Batdi, V. (2017). 'Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
Vancouver
Batdi V. Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(3):763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
IEEE
V. Batdi, "Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 763-801, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
Puni tekst: engleski, pdf (3 MB) str. 763-801 preuzimanja: 155* citiraj
APA 6th Edition
Batdi, V. (2017). Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA. Croatian Journal of Education, 19 (3), 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
MLA 8th Edition
Batdi, Veli. "Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Batdi, Veli. "Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
Harvard
Batdi, V. (2017). 'Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
Vancouver
Batdi V. Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(3):763-801. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542
IEEE
V. Batdi, "Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 763-801, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi kakav je učinak primjene pametnih ploča (PP) na školski uspjeh, polazeći od multikomplementarnog pristupa (MkP). Istraživanje je provedeno u tri faze: prva je faza obuhvaćala metaanalizu i uvid u teme na temelju pregleda dokumenata da bi se dobili pretkomplementarni podatci i tako utvrdile postojeće praznine; u drugoj se fazi razmatrao proces dobivanja postkomplementarnih podataka da bi se eliminirale utvrđene praznina; treća je faza podrazumijevala integraciju rezultata iz prethodnih dviju faza i davanje preporuka za dobivanje komplementarnih podataka. S tim su ciljevima provedene metaanaliza i analiza tema, odnosno proveden je eksperimentalni dio istraživanja. Spomenuti je proces proveden u trima fazama, a obuhvaćao je rezultate kvalitativne i kvantitativne obrade podataka kao doprinos valjanosti i pouzdanosti istraživanja.

Ključne riječi
eksperimentalni pristup; metaanaliza i tematska analiza; multikomplementarni pristup

Hrčak ID: 187831

URI
https://hrcak.srce.hr/187831

[engleski]

Posjeta: 798 *