hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573

Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini

Milan Nešić ; Faculty of Sport and Tourism, University Educons
Zlatko Ahmetović ; Faculty of Sport and Tourism, University Educons
Velibor Srdić ; Faculty of Sports Sciences, Pan-European University Apeiron
Marko Badrić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (193 KB) str. 867-889 preuzimanja: 100* citiraj
APA 6th Edition
Nešić, M., Ahmetović, Z., Srdić, V. i Badrić, M. (2017). Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini. Croatian Journal of Education, 19 (3), 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
MLA 8th Edition
Nešić, Milan, et al. "Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Nešić, Milan, Zlatko Ahmetović, Velibor Srdić i Marko Badrić. "Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Harvard
Nešić, M., et al. (2017). 'Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Vancouver
Nešić M, Ahmetović Z, Srdić V, Badrić M. Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(3):867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
IEEE
M. Nešić, Z. Ahmetović, V. Srdić i M. Badrić, "Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 867-889, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Puni tekst: engleski, pdf (193 KB) str. 867-889 preuzimanja: 107* citiraj
APA 6th Edition
Nešić, M., Ahmetović, Z., Srdić, V. i Badrić, M. (2017). Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina. Croatian Journal of Education, 19 (3), 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
MLA 8th Edition
Nešić, Milan, et al. "Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Nešić, Milan, Zlatko Ahmetović, Velibor Srdić i Marko Badrić. "Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Harvard
Nešić, M., et al. (2017). 'Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Vancouver
Nešić M, Ahmetović Z, Srdić V, Badrić M. Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(3):867-889. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
IEEE
M. Nešić, Z. Ahmetović, V. Srdić i M. Badrić, "Evaluation of the HEDUQUAL Scale Intended for Assessment of Students’ Perceptions of Service Quality in Higher Education Institution in Vojvodina", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 867-889, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem provjere metrijskih karakteristika HEDUQUAL skale, koja je namijenjena procjeni kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova. Ista skala posije bi se koristila za daljnja istraživanja među studentskom populacijom. Uzorak ispitanika činilo je ukupno 257 studenata (oba spola) s tri visokoškolske ustanove iz AP Vojvodina. Metrijske karakteristike HEDUQUAL skale testirane su primjenom tri postupka: (1) provjerom njezine unutarnje konzistencije (Scale Reliability Analysis koja je utemeljena na Cronbachovu alfa koeficijentu); (2) provjerom valjanosti utemeljenom na koeficijentu unutarnje korelacije skale (Spearmanov koeficijent korelacije – rho); i (3) faktorskom analizom (analiza glavnih komponenti – Principal Components Analysis) s metodom kose rotacije (Direct Oblimin). Sva statistička zaključivanja provedena su na razini značajnosti od 0,05 (Sig.  ,05). Dobiveni rezultati pokazuju da je testirani instrument valjan i pouzdan te da se treba koristiti u daljnjim istraživanjima na studentskoj populaciji kao jednofaktorska skala s više čestica.

Ključne riječi
HEDUSQUAL skala; jednofaktorska skala višestrukih čestica; pouzdanost; studenti; valjanost

Hrčak ID: 187835

URI
https://hrcak.srce.hr/187835

[engleski]

Posjeta: 360 *