hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356

Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika

Didik Nurhadi ; Faculty of Engineering, State University of Malang
Siti Zahro ; Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology
Nyan-Myau Lyau ; Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology

Puni tekst: hrvatski, pdf (279 KB) str. 947-980 preuzimanja: 98* citiraj
APA 6th Edition
Nurhadi, D., Zahro, S. i Lyau, N. (2017). Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika. Croatian Journal of Education, 19 (3), 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
MLA 8th Edition
Nurhadi, Didik, et al. "Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356. Citirano 29.10.2020.
Chicago 17th Edition
Nurhadi, Didik, Siti Zahro i Nyan-Myau Lyau. "Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Harvard
Nurhadi, D., Zahro, S., i Lyau, N. (2017). 'Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Vancouver
Nurhadi D, Zahro S, Lyau N. Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 29.10.2020.];19(3):947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
IEEE
D. Nurhadi, S. Zahro i N. Lyau, "Osvrt na obrazovne politike i njihovu provedbu u obrazovanju strukovnih nastavnika", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 947-980, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Puni tekst: engleski, pdf (279 KB) str. 947-980 preuzimanja: 123* citiraj
APA 6th Edition
Nurhadi, D., Zahro, S. i Lyau, N. (2017). A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision. Croatian Journal of Education, 19 (3), 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
MLA 8th Edition
Nurhadi, Didik, et al. "A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 3, 2017, str. 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356. Citirano 29.10.2020.
Chicago 17th Edition
Nurhadi, Didik, Siti Zahro i Nyan-Myau Lyau. "A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision." Croatian Journal of Education 19, br. 3 (2017): 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Harvard
Nurhadi, D., Zahro, S., i Lyau, N. (2017). 'A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision', Croatian Journal of Education, 19(3), str. 947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
Vancouver
Nurhadi D, Zahro S, Lyau N. A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 29.10.2020.];19(3):947-980. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356
IEEE
D. Nurhadi, S. Zahro i N. Lyau, "A Retrospective on Educational Policies and Their Implementation in the Vocational Teacher Education Provision", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 3, str. 947-980, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2356

Sažetak
Dugogodišnji propusti u akademskim kvalifikacijama nastavnika ne nestaju usprkos promjenama i unaprjeđenju obrazovne politike koju vlada stalno izrađuje. Ti propusti u konačnici rezultiraju postupnim smanjenjem kvalitete učenika strukovnih škola, što u posljednje vrijeme izaziva ozbiljnu zabrinutost na nacionalnoj razini. To smanjenje kvalitete manifestira se u činjenici da indonezijski učenici nemaju natjecateljski duh ni vještine na domaćem tržištu rada. S ciljem pronalaska kreativnog i učinkovitog rješenja tog problema, ovaj rad pokušava istražiti i opisati obrazovne politike i provedbu obrazovnih standarda od strukovnih nastavnika u zemlji u razvoju i u razvijenoj zemlji, u nadi da će to pomoći učenicima koji završe strukovne škole u stjecanju stručnih kvalifikacija. Primjenom kritičke etnografije, detaljne analize komentara profesora otkrivaju da je na većini sveučilišta u objema državama uobičajena praksa pri odabiru strukovnih nastavnika ta da se poštuje obrazovna politika kako bi se uspostavili pouzdani kriteriji za kvalificirane nastavnike u budućnosti. Čini se da takav program licenciranja nastavnika ima pozitivan utjecaj na dobrobit nastavnika u objema državama, no još uvijek postoji velika potreba za ostalim smjelim inovacijama bitnima za razvoj vještina i kvalifikacija nastavnika.

Ključne riječi
stručne kvalifikacije; licenciranje; vlada; priprema; kvaliteta

Hrčak ID: 187838

URI
https://hrcak.srce.hr/187838

[engleski]

Posjeta: 423 *