hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207

Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja

C.C. Wolhuter ; Faculty of Education Sciences, North-West University

Fulltext: croatian, pdf (169 KB) pages 981-1000 downloads: 71* cite
APA 6th Edition
Wolhuter, C.C. (2017). Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja. Croatian Journal of Education, 19 (3), 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
MLA 8th Edition
Wolhuter, C.C.. "Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 3, 2017, pp. 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207. Accessed 25 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Wolhuter, C.C.. "Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja." Croatian Journal of Education 19, no. 3 (2017): 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
Harvard
Wolhuter, C.C. (2017). 'Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja', Croatian Journal of Education, 19(3), pp. 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
Vancouver
Wolhuter CC. Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2020 November 25];19(3):981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
IEEE
C.C. Wolhuter, "Geografsko porijeklo autora odgojno-obrazovnih istraživanja", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 3, pp. 981-1000, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
Fulltext: english, pdf (169 KB) pages 981-1000 downloads: 51* cite
APA 6th Edition
Wolhuter, C.C. (2017). The Geography of Authorship Regarding Research on Education. Croatian Journal of Education, 19 (3), 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
MLA 8th Edition
Wolhuter, C.C.. "The Geography of Authorship Regarding Research on Education." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 3, 2017, pp. 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207. Accessed 25 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Wolhuter, C.C.. "The Geography of Authorship Regarding Research on Education." Croatian Journal of Education 19, no. 3 (2017): 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
Harvard
Wolhuter, C.C. (2017). 'The Geography of Authorship Regarding Research on Education', Croatian Journal of Education, 19(3), pp. 981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
Vancouver
Wolhuter CC. The Geography of Authorship Regarding Research on Education. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2020 November 25];19(3):981-1000. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207
IEEE
C.C. Wolhuter, "The Geography of Authorship Regarding Research on Education", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 3, pp. 981-1000, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2207

Abstracts
Cilj je ovog istraživanja najprije izgraditi teorijski okvir o relevantnosti porijekla autora koji provode odgojno-obrazovna istraživanja, a zatim istražiti trenutne obrasce s obzirom na porijeklo tih istih autora. Utvrđeno je da se porijeklo autora povezuje s brojnim komponentama istraživačkog procesa, što obuhvaća: prikupljanje podataka, njihovu obradu i tumačenje, istraživačku etiku, sadržaj istraživanja, konstrukciju teorije i unapređenje prakse. Istražena je lokacija 18 523 autora čiji su radovi 2012. godine objavljeni u 219 indeksiranih časopisa za odgoj i obrazovanje (Thomson Reuters). Pojavljuje se vrlo neujednačen obrazac. Gotovo polovina svih zemalja ne bilježi nijednog autora u ovoj analizi. Blizu 90 % autora živi u dvama središtima međunarodne mreže za odgojno-obrazovna istraživanja, u Sjevernoj Americi – Zapadnoj Europi i slabijoj Istočnoj Aziji-Pacifiku. Središta nižeg ranga su Turska, Južna Afrika i Brazil. U zaključku su navedene određene preporuke za daljnja istraživanja, kao i za korigiranje tako neujednačenog obrasca znanstvene aktivnosti.

Keywords
autori članaka; časopisi za odgoj i obrazovanje; istraživači odgoja i obrazovanja; teorija odgoja i obrazovanja; analiza sustava u svijetu

Hrčak ID: 187837

URI
https://hrcak.srce.hr/187837

[english]

Visits: 243 *