hrcak mascot   Srce   HID

Tehnički vjesnik, Vol.24 No.5 Listopad 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851

Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa

Ping Xiong ; State Key Laboratory of Advanced Electromagnetic Engineering and Technology, Huazhong University of Science & Technology, Room 6107, Dianjilou, Luoyu road, Wuhan, P. R. China
Chenglin Gu ; State Key Laboratory of Advanced Electromagnetic Engineering and Technology, Huazhong University of Science & Technology, Wuhan 430074, P. R. China

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 1391-1400 preuzimanja: 39* citiraj
APA 6th Edition
Xiong, P. i Gu, C. (2017). Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
MLA 8th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851. Citirano 15.08.2018.
Chicago 17th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
Harvard
Xiong, P., i Gu, C. (2017). 'Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1391-1400. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
Vancouver
Xiong P, Gu C. Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa. Tehnički vjesnik [Internet]. 25.10.2017. [pristupljeno 15.08.2018.];24(5):1391-1400. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
IEEE
P. Xiong i C. Gu, "Istraživanje kompenzacije zakretnog momenta s optimalnom prigušnicom pedale za pokretanje električnog vozila izravnog stupnja prijenosa", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1391-1400, Kolovoz 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 1391-1400 preuzimanja: 72* citiraj
APA 6th Edition
Xiong, P. i Gu, C. (2017). Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
MLA 8th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851. Citirano 15.08.2018.
Chicago 17th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1391-1400. https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
Harvard
Xiong, P., i Gu, C. (2017). 'Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1391-1400. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
Vancouver
Xiong P, Gu C. Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up. Tehnički vjesnik [Internet]. 25.10.2017. [pristupljeno 15.08.2018.];24(5):1391-1400. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851
IEEE
P. Xiong i C. Gu, "Research on torque compensation with optimal pedal throttle for direct-drive electric vehicle start-up", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1391-1400, Kolovoz 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20161026094851

Sažetak
Originalna kruta veza između motora i glavine zamijenjena je fleksibilnom uporabom spojke za povezivanje pogonskog i gonjenog vratila sustava prijenosa. U radu se zatim predstavlja odvojeni proces pokretanja i opterećenja motora na osnovu kojega se analizira shema reguliranja rada motora u praznom hodu. Fokusiranjem na probleme koordinacije povećanog kapaciteta zakretnog momenta i smanjenja trzaja automobila samo regulacijom rada motora u praznom hodu, predlaže se poboljšano rješenje kompenzacije zakretnog momenta podešavanjem napona rotora dok se spojka aktivira gonjenom stranom. Nadalje, ispituje se i optimizira metoda za označavanje napona zakretnog momenta s ciljem stvaranja balansa između traženog prijenosnog mehanizma zakretnog momenta i jačine trzaja tijekom pokretanja vozila. Konačno, eksperimentima je demonstriran učinkovito poboljšani učinak zakretnog momenta pogonskog motora kod pokretanja vozila u svrhu povećane udobnosti.

Ključne riječi
elastična spojka; izravni prijenos; kompenzacija napona rotora; rad motora u praznom hodu; trzaj vozila

Hrčak ID: 188235

URI
https://hrcak.srce.hr/188235

[engleski]

Posjeta: 187 *