hrcak mascot   Srce   HID

Tehnički vjesnik, Vol.24 No.5 Listopad 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048

Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja

Liwei Zhang ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Yang Yang ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Minghe Sun ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Hui Liu ; ZTE Corporation, Nanshan District, Science and Technology South Road, 518055 Shenzhen, China

Puni tekst: hrvatski, pdf (1000 KB) str. 1439-1447 preuzimanja: 41* citiraj
APA 6th Edition
Zhang, L., Yang, Y., Sun, M. i Liu, H. (2017). Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
MLA 8th Edition
Zhang, Liwei, et al. "Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048. Citirano 19.08.2018.
Chicago 17th Edition
Zhang, Liwei, Yang Yang, Minghe Sun i Hui Liu. "Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Harvard
Zhang, L., et al. (2017). 'Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1439-1447. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Vancouver
Zhang L, Yang Y, Sun M, Liu H. Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja. Tehnički vjesnik [Internet]. 25.10.2017. [pristupljeno 19.08.2018.];24(5):1439-1447. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
IEEE
L. Zhang, Y. Yang, M. Sun i H. Liu, "Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1439-1447, Kolovoz 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Puni tekst: engleski, pdf (1000 KB) str. 1439-1447 preuzimanja: 68* citiraj
APA 6th Edition
Zhang, L., Yang, Y., Sun, M. i Liu, H. (2017). Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
MLA 8th Edition
Zhang, Liwei, et al. "Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048. Citirano 19.08.2018.
Chicago 17th Edition
Zhang, Liwei, Yang Yang, Minghe Sun i Hui Liu. "Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1439-1447. https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Harvard
Zhang, L., et al. (2017). 'Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1439-1447. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Vancouver
Zhang L, Yang Y, Sun M, Liu H. Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus. Tehnički vjesnik [Internet]. 25.10.2017. [pristupljeno 19.08.2018.];24(5):1439-1447. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
IEEE
L. Zhang, Y. Yang, M. Sun i H. Liu, "Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1439-1447, Kolovoz 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048

Sažetak
Dizajniran je novi model trolejbusa s dvojnim izvorom napajanja s akumulatorom i super električnim kondenzatorom, a s tim povezani parametri dinamičkog sustava dizajnirani su na temelju teorije dedukcije. Simulacijski model razvijen je u ADVISOR softveru. Zasnovana na analizi radnih modova trolejbusa s dvojnim sustavom napajanja, dizajnirana je optimalna strategija upravljanja na temelju dinamičkog programiranja čiji je cilj reduciranje vršne snage mreže on-line moda i potrošnje energije off-line moda. Uz to, upravljačka strategija zasnovana na tom pravilu također je implementirana i uspoređena s poboljšanom strategijom upravljanja. Rezultati su pokazali da metode optimizacije temeljene na dinamičkom programiranju mogu u potpunosti iskoristiti super električni kondenzator velike snage, s brzim punjenjem i pražnjenjem, i učinkovitije rasporediti energiju među izvorima energije te poboljšati dinamičke i ekonomske karakteristike trolejbusa.

Ključne riječi
trolejbus s dvojnim izvorom napajanja; super električni kondenzator; upravljanje energijom; optimalno upravljanje; dinamičko programiranje

Hrčak ID: 188241

URI
https://hrcak.srce.hr/188241

[engleski]

Posjeta: 190 *