hrcak mascot   Srce   HID

Tehnički vjesnik, Vol.24 No.5 Listopad 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048

Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja

Liwei Zhang ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Yang Yang ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Minghe Sun ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Hui Liu ; ZTE Corporation, Nanshan District, Science and Technology South Road, 518055 Shenzhen, China

Puni tekst: hrvatski, pdf (1000 KB) str. 1439-1447 preuzimanja: 35* citiraj
APA
Zhang, L., Yang, Y., Sun, M., Liu, H. (2017). Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja. Tehnički vjesnik, 24(5). doi:10.17559/TV-20170628043048
Puni tekst: engleski, pdf (1000 KB) str. 1439-1447 preuzimanja: 55* citiraj
APA
Zhang, L., Yang, Y., Sun, M., Liu, H. (2017). Energy management strategy based on dynamic programming for dual source trolleybus. Tehnički vjesnik, 24(5). doi:10.17559/TV-20170628043048

Sažetak
Dizajniran je novi model trolejbusa s dvojnim izvorom napajanja s akumulatorom i super električnim kondenzatorom, a s tim povezani parametri dinamičkog sustava dizajnirani su na temelju teorije dedukcije. Simulacijski model razvijen je u ADVISOR softveru. Zasnovana na analizi radnih modova trolejbusa s dvojnim sustavom napajanja, dizajnirana je optimalna strategija upravljanja na temelju dinamičkog programiranja čiji je cilj reduciranje vršne snage mreže on-line moda i potrošnje energije off-line moda. Uz to, upravljačka strategija zasnovana na tom pravilu također je implementirana i uspoređena s poboljšanom strategijom upravljanja. Rezultati su pokazali da metode optimizacije temeljene na dinamičkom programiranju mogu u potpunosti iskoristiti super električni kondenzator velike snage, s brzim punjenjem i pražnjenjem, i učinkovitije rasporediti energiju među izvorima energije te poboljšati dinamičke i ekonomske karakteristike trolejbusa.

Ključne riječi
trolejbus s dvojnim izvorom napajanja; super električni kondenzator; upravljanje energijom; optimalno upravljanje; dinamičko programiranje

Hrčak ID: 188241

URI
https://hrcak.srce.hr/188241

[engleski]

Posjeta: 158 *