hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554

Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge

Malik Muneeb Abid ; School of Transportation and Logistics, Southwest Jiaotong University, Chengdu 610031, China
Muhammad Babar Khan ; Department of Civil Engineering, College of Engineering, Al Imam Mohammad Ibn Saud Islamic University Riyadh 11432, Kingdom of Saudi Arabia
Xinguo Jiang ; School of Transportation and Logistics, Southwest Jiaotong University 111 Erhuan Road, Beiyiduan, Chengdu, China

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 1533-1542 preuzimanja: 96* citiraj
APA 6th Edition
Abid, M.M., Khan, M.B. i Jiang, X. (2017). Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
MLA 8th Edition
Abid, Malik Muneeb, et al. "Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Abid, Malik Muneeb, Muhammad Babar Khan i Xinguo Jiang. "Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Harvard
Abid, M.M., Khan, M.B., i Jiang, X. (2017). 'Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Vancouver
Abid MM, Khan MB, Jiang X. Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.01.2020.];24(5):1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
IEEE
M.M. Abid, M.B. Khan i X. Jiang, "Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1533-1542, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 1533-1542 preuzimanja: 174* citiraj
APA 6th Edition
Abid, M.M., Khan, M.B. i Jiang, X. (2017). Ex-ante robustness measures for single track train timetables. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
MLA 8th Edition
Abid, Malik Muneeb, et al. "Ex-ante robustness measures for single track train timetables." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Abid, Malik Muneeb, Muhammad Babar Khan i Xinguo Jiang. "Ex-ante robustness measures for single track train timetables." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Harvard
Abid, M.M., Khan, M.B., i Jiang, X. (2017). 'Ex-ante robustness measures for single track train timetables', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Vancouver
Abid MM, Khan MB, Jiang X. Ex-ante robustness measures for single track train timetables. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.01.2020.];24(5):1533-1542. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
IEEE
M.M. Abid, M.B. Khan i X. Jiang, "Ex-ante robustness measures for single track train timetables", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1533-1542, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554

Sažetak
Cilj je ovoga rada predložiti mjerenje u svrhu kvantificiranja i poboljšanja dugotrajnosti voznih redova već kod izrade. U radu se predstavlja modeliranje i primjena ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne jednokolosiječne željezničke pruge, poznate kao Critical Robustness Measure (CRM). Učinkovitost te mjere demonstrira se usporedbom te metode s dostupnim ex-ante mjerama izdržljivosti, tj. brojem vlakova po satu po dionici, ukupnim iznosom granice vremena vožnje za svaki pojedinačni vlak, zbirom najkraćih uzajamnih vemenskih intervala između dva vlaka, ponderiranim prosjekom udaljenosti, marginalnom razlikom u vremenu vožnje, izdržljivosti u kritičnim točkama, i granicama vremena vožnje na najdužoj stazi. Numerički eksperimenti provedeni su na hipotetičkom primjeru i izabranom dijelu jednokolosiječne pruge na pakistanskim željeznicama. Rezultati proračuna pokazuju da nije korisno dodati vremenska ograničenja kod svih aktivnosti (na pr. vrijeme vožnje, vremenski razmak između dva vlaka) u voznom redu jer nisu sve komponente uključene u granicu vremena vožnje korisne za dugotrajnost nekog voznog reda. Nadalje, ta se dugotrajnost ne može statistički kvantificirati budući da se tijekom vremena može promijeniti i povezati s načinom interakcija između vlakova.

Ključne riječi
ex-ante mjere; kritične točke; mjerenje dugotrajnosti (izdržljivosti); vozni red vlaka

Hrčak ID: 188251

URI
https://hrcak.srce.hr/188251

[engleski]

Posjeta: 423 *