Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31192/np.15.3.5

Kreativne sposobnosti učenica i učenika sedmoga razreda u slovenskim osnovnim školama

Jerneja Herzog orcid id orcid.org/0000-0002-6006-5143


Puni tekst: engleski pdf 110 Kb

str. 363-374

preuzimanja: 541

citiraj


Sažetak

U radu su izneseni rezultati empirijskoga istraživanja u kojem se pratilo kreativne sposobnosti učenica i učenika sedmoga razreda u slovenskim osnovnim školama. Pratile su se razine umjetničko-kreativnoga i umjetničko-oblikovnog razvitka. U istraživanju je sudjelovalo 247 učenica i učenika, a uzete su u obzir i razlike u kreativnim sposobnosti u odnosu na spol. Rezultati istraživanja pokazali su da učenice dominiraju u umjetničko-oblikovnom razvoju nad učenicima, a u umjetničko-kreativnom razvitku nije bilo statistički značajnih razlika.

Ključne riječi

umjetnički kreativni razvoj učenica i učenika; umjetnički oblikovni razvoj učenica i učenika; kreativnost; nastava umjetnosti

Hrčak ID:

189507

URI

https://hrcak.srce.hr/189507

Datum izdavanja:

21.11.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.319 *