Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Participacijske seminarske prakse u nastavi 101-kolegija

Jadran Kale ; Muzej grada Šibenika, The Museum of Šibenik, Sveučilište u Zadru, Odjel za etnologiju i kulturnu antropologiju


Puni tekst: hrvatski PDF 602 Kb

preuzimanja: 512

citiraj


Sažetak

U članku se izlažu inovativno ostvareni načini participacije, simulacije i glume u nastavi kakvi su u uvodnom nastavnom predmetu preddiplomskog studija izabrani kao prikladna sredstva za dosizanje postavljenih pedagoških ciljeva. Kao gradivo korišteno u ovakvim seminarskim razradama poslužili su povijesni i kulturni sadržaji kakvi su studentima lako shvatljivi, a opet u izravnoj vezi s predmetom stručnog interesa. Periferno su dotaknuti i s ovakvim vidom nastave povezani dijelovi najbližih drugih nastavnih predmeta. Nakon izlaganja ostvarenih sadržaja sažetesu i današnje spoznaje o dosezima, ograničenjima i perspektivama ovakvih načina sveučilišne nastave.

Ključne riječi

etnologija; inovacija; iskustveno zasnovana nastava; kolaborativna nastava; kultura; seminar; simulacija i gluma

Hrčak ID:

190072

URI

https://hrcak.srce.hr/190072

Datum izdavanja:

14.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.038 *