hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication
https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437

Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima

Dražen Cvitanić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1151-6419 ; Department of Transportation, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, University of Split, Matice hrvatske 15, 21000 Split, Croatia
Biljana Maljković ; Department of Transportation, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, University of Split, Matice hrvatske 15, 21000 Split, Croatia

Fulltext: croatian, pdf (487 KB) pages 1915-1921 downloads: 92* cite
APA 6th Edition
Cvitanić, D. & Maljković, B. (2017). Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima. Tehnički vjesnik, 24 (6), 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
MLA 8th Edition
Cvitanić, Dražen and Biljana Maljković. "Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima." Tehnički vjesnik, vol. 24, no. 6, 2017, pp. 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437. Accessed 24 Jul. 2019.
Chicago 17th Edition
Cvitanić, Dražen and Biljana Maljković. "Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima." Tehnički vjesnik 24, no. 6 (2017): 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
Harvard
Cvitanić, D., and Maljković, B. (2017). 'Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima', Tehnički vjesnik, 24(6), pp. 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
Vancouver
Cvitanić D, Maljković B. Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [cited 2019 July 24];24(6):1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
IEEE
D. Cvitanić and B. Maljković, "Modeli operativne brzine vangradskih dvotračnih cesta temeljeni na kontinuiranim podacima", Tehnički vjesnik, vol.24, no. 6, pp. 1915-1921, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
Fulltext: english, pdf (487 KB) pages 1915-1921 downloads: 266* cite
APA 6th Edition
Cvitanić, D. & Maljković, B. (2017). Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data. Tehnički vjesnik, 24 (6), 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
MLA 8th Edition
Cvitanić, Dražen and Biljana Maljković. "Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data." Tehnički vjesnik, vol. 24, no. 6, 2017, pp. 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437. Accessed 24 Jul. 2019.
Chicago 17th Edition
Cvitanić, Dražen and Biljana Maljković. "Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data." Tehnički vjesnik 24, no. 6 (2017): 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
Harvard
Cvitanić, D., and Maljković, B. (2017). 'Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data', Tehnički vjesnik, 24(6), pp. 1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
Vancouver
Cvitanić D, Maljković B. Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [cited 2019 July 24];24(6):1915-1921. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437
IEEE
D. Cvitanić and B. Maljković, "Operating speed models of two-lane rural state roads developed on continuous speed data", Tehnički vjesnik, vol.24, no. 6, pp. 1915-1921, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150304133437

Abstracts
Ovaj rad prikazuje modele za predviđanje operativne brzine na pravcima i krivinama dvotračnih vangradskih cesta razvijene na kontinuiranim podacima o brzinama vožnje. Podaci se odnose na 20 vozača koji su vozili svoja vozila duž 18 km duge dionice dvotračne državne ceste. Podaci su prvo korišteni za određivanje minimalne operativne brzine u krivinama i maksimalne operativne brzine na pravcima te njihovu usporedbu s brzinama, u sredini krivina i pravaca, koje se najčešće koriste za razvoj modela operativnih brzina. Nema značajne razlike između modela brzina razvijenih na temelju podataka o brzinama na sredini pravaca i krivina i modela razvijenih na temelju podataka o maksimalnim i minimalnim operativnim brzinama na pravcima, odnosno krivinama. Modeli razvijeni na temelju kontinuiranih podataka imaju veći koeficijent determinacije od modela razvijenih na temelju točkastih podataka o brzinama u sredini pravaca i krivina. Stoga se može zaključiti da metoda mjerenja ima značajniji utjecaj na kvalitetu modela brzina od mjesta mjerenja.

Keywords
operativne brzine; kontinuirani podaci o brzinama; pravac; krivina; brzina u presjeku; konzistencija

Hrčak ID: 190190

URI
https://hrcak.srce.hr/190190

[english]

Visits: 500 *