Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Prva eko tržnica u Hrvatskoj – zadovoljstvo proizvođača i kupaca

Dorian Siljan ; Premanturska 192, Pula
Marija Cerjak orcid id orcid.org/0000-0003-0696-4364 ; Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Svetošimunska 25, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 88-108

preuzimanja: 506

citiraj


Sažetak

Za daljnji razvoj tržišta ekoloških proizvoda važna je učinkovita distribucija, odnosno važno je prilagoditi prodajne kanale rastućem trendu u proizvodnji i potražnji za ekološkom hranom. Jedan od novijih oblika izravne prodaje eko proizvoda na domaćem tržištu je eko tržnica. Prva samostalna eko tržnica kod nas, eko tržnica Šijana u Puli, je počela s radom u srpnju 2013. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog s proizvođačima ekološke hrane koji prodaju na eko tržnici Šijana, kao i s kupcima na toj tržnici. I proizvođači i kupci su vrlo zadovoljni eko tržnicom te su preporučili poboljšanje ponude, daljnje uređenje tržnice i uvođenje novih sadržaja na tržnici.

Ključne riječi

eko tržnica; zadovoljstvo; intervju; anketa

Hrčak ID:

190556

URI

https://hrcak.srce.hr/190556

Datum izdavanja:

15.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.462 *