hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.26.4.03

Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija

Andreja Bubić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9122-9809 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (218 KB) str. 499-518 preuzimanja: 345* citiraj
APA 6th Edition
Bubić, A. (2017). Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija. Društvena istraživanja, 26 (4), 499-518. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03
MLA 8th Edition
Bubić, Andreja. "Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija." Društvena istraživanja, vol. 26, br. 4, 2017, str. 499-518. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Bubić, Andreja. "Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija." Društvena istraživanja 26, br. 4 (2017): 499-518. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03
Harvard
Bubić, A. (2017). 'Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija', Društvena istraživanja, 26(4), str. 499-518. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03
Vancouver
Bubić A. Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija. Društvena istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 02.12.2020.];26(4):499-518. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03
IEEE
A. Bubić, "Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija", Društvena istraživanja, vol.26, br. 4, str. 499-518, 2017. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.26.4.03

Sažetak
Postavljanje očekivanja o profesionalnoj budućnosti važan je
element odlučivanja o karijeri, kao i odabira ponašanja
usmjerenih ostvarenju profesionalnih ciljeva. Provedeno je
istraživanje bilo usmjereno ispitivanju spomenutih očekivanja,
kao i njihove povezanosti s temeljnim samoevaluacijama,
samopercipiranom zapošljivosti i samoefikasnosti u
odlučivanju o karijeri pojedinaca. U istraživanju je sudjelovao
301 student odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija, a
primijenjeni su instrumenti za ispitivanje temeljne samoevaluacije,
samopercipirane zapošljivosti, samoefikasnosti u
odlučivanju o karijeri i očekivanja o profesionalnim ishodima.
Temeljna samoevaluacija, samopercipirana zapošljivost i
samoefikasnost u odlučivanju o karijeri potvrđeni su kao
statistički značajni prediktori studentskih očekivanja o
profesionalnim ishodima. Pritom je doprinos temeljne
samoevaluacije i samopercipirane zapošljivosti studentskim
očekivanjima bio posredovan njihovom samoefikasnošću u
odlučivanju o karijeri. Ovi nalazi potvrđuju i proširuju
dosadašnje spoznaje o važnosti uvjerenja o vlastitim
sposobnostima i osobinama za očekivanja o profesionalnim
ishodima.

Ključne riječi
donošenje odluka; očekivanja o profesionalnim ishodima; samoefikasnost u odlučivanju o karijeri; samopercipirana zapošljivost; temeljna samoevaluacija

Hrčak ID: 191031

URI
https://hrcak.srce.hr/191031

[engleski]

Posjeta: 657 *