hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.26.4.05

Upravljanje političkim imidžom kroz direktnu i medijatiziranu komunikaciju: hrvatski predsjednički izbori 2014./2015.

Maja Šimunjak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8263-272X ; Faculty of Arts and Creative Industries, Middlesex University, London
Dubravka Sinčić Ćorić ; Faculty of Economics and Business, Zagreb
Ružica Brečić ; Faculty of Economics and Business, Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (229 KB) str. 539-560 preuzimanja: 927* citiraj
APA 6th Edition
Šimunjak, M., Sinčić Ćorić, D. i Brečić, R. (2017). Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections. Društvena istraživanja, 26 (4), 539-560. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05
MLA 8th Edition
Šimunjak, Maja, et al. "Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections." Društvena istraživanja, vol. 26, br. 4, 2017, str. 539-560. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Šimunjak, Maja, Dubravka Sinčić Ćorić i Ružica Brečić. "Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections." Društvena istraživanja 26, br. 4 (2017): 539-560. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05
Harvard
Šimunjak, M., Sinčić Ćorić, D., i Brečić, R. (2017). 'Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections', Društvena istraživanja, 26(4), str. 539-560. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05
Vancouver
Šimunjak M, Sinčić Ćorić D, Brečić R. Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections. Društvena istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 05.12.2020.];26(4):539-560. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05
IEEE
M. Šimunjak, D. Sinčić Ćorić i R. Brečić, "Political Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections", Društvena istraživanja, vol.26, br. 4, str. 539-560, 2017. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.26.4.05

Sažetak
Cilj je ovoga rada istražiti što se o kreiranju vlastita imidža može
iščitati iz javne komunikacije političkih aktera te postoje li u ovom
kontekstu razlike između političarove komunikacije u medijima i
one s društvenih mreža. Istraživanje je provedeno analizom
sadržaja izjava u medijima predsjedničkih kandidata u izborima
za hrvatskoga predsjednika 2015./2016. godine te analizom
izjava koje su ti kandidati objavili na svojim društvenim
mrežama. Rezultati pokazuju da kandidati nisu rabili društvene
mreže za razmjenu privatnih informacija, humanizaciju imidža i
kreiranje imidža vođe. Naprotiv, analiza pokazuje da unatoč
rastu važnosti društvenih mreža te volji i vještini političara u
njihovoj upotrebi, tradicionalni mediji, poput dnevnih novina,
ostaju jedan od ključnih kanala kojima se birači mogu informirati
o političkim procesima tijekom predsjedničkih izbora.

Ključne riječi
social media; traditional media; image; election campaign; presidential elections

Hrčak ID: 191037

URI
https://hrcak.srce.hr/191037

[engleski]

Posjeta: 1.446 *